فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ورود گردشگر داخلی و خارجی به کیش شتاب بیشتری می گیرد


مسعود سلطانی فر شامگاه پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از 11 طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و گردشگری در جزیره کیش گفت: وجود زیرساخت های مناسب، امکانات زیربنایی، امنیت سرمایه گذاری، امکان ورود بدون ویزا برای گردشگران خارجی و مدیریت مناسب اعمال شده بر جزیره کیش از جمله مواردی است که فضای مناسبی برای ورود گردشگران داخلی و خارجی در این جزیره فراهم آورده است.
وی تصریح کرد: همه این موارد باعث شده که روند ورود گردشگران داخلی و خارجی به جزیره کیش رشد سالیانه ای داشته باشد.
معاون رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که این روند در سال های آینده شتاب بیشتری بگیرد و کیش به عنوان یکی از هشت قطب اصلی جذب گردشگر داخلی و خارجی به پیشرفت خود ادامه دهد.
11 طرح خدماتی، صنعتی و گردشگری و عمرانی روز پنجشنبه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان در جزیره کیش به بهره برداری رسید.
2079**1641

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بکام خارجی بنام داخلی(عرضه برنج خارجی بابسته بندی داخلی