فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اندیشمندان و نویسندگان میهمان پاتوق اهل قلم در نمایشگاه كتاب


شهرام اقبال زاده، مدیر پاتوق اهل قلم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا برپایی این پاتوق را كه امسال و به صورت ابتكاری برای نخستین بار برگزار می شود، به عنوان یكی از كارهای شایسته نام برد كه توسط اتحادیه ناشران مدیریت و برنامه ریزی می شود.
وی افزود: در این پاتوق نویسندگان، اندیشمندان و هنرمندان همه حوزه های فكری نظیر نویسندگان كودك و نوجوان، جامعه شناسان و فیلم نامه نویسان پس از گشت و گذار در نمایشگاه حضور یافته و با یكدیگر به گفت و گو و تبادل نظر می پردازند.
اقبال زاده گفت: در یكی دو روز گذشته نویسندگان و فرهیختگانی همچون هوشنگ مرادی كرمانی، عزیز محمدپور، اسدالله امرایی، عباس مخبر، فراز حسن زاده و فریدون عموزاده خلیلی در این پاتوق حضور یافتند؛ طی روزهای آینده نیز اشخاصی همچون داریوش مهرجویی، دكتر پولادی، دكتر نجومیان و برخی دیگر از نویسندگان مطرح كشور در اینجا حضور خواهند یافت.
وی اطلاع رسانی نشدن به موقع و حاضر نبودن برخی از تجهیزات از جمله اینترنت را از جمله مشكلات این غرفه عنوان كرد و اظهار امیدواری كرد طی روزهای آینده این مشكلات برطرف شود.
فراهنگ**1568**9362

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شاعران و نویسندگان تایلندی میهمان روزنامه آسیا