بهزاد خداویسی: در سریال «معمای شاه» نقش معاون ساواک را ایفا می‌کنم


بهزاد خداویسی: در سریال «معمای شاه» نقش معاون ساواک را ایفا می‌کنم

میزان/ بهزاد خداویسی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: به تازگی در یک فیلم سینمایی در شیراز به ایفای نقش پرداخته ام و هم اکنون هم در حال بازگشت از شیراز هستم.
خداویسی افزود: در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» نیز نقش یک معاون ساواک را ایفا می کنم.
وی با اشاره به استفاده از وسایل نقلیه عمومی گفت: به نظرم اگر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو استفاده کنند خیلی بهتر می شود من وقتی از شیراز وارد تهران شدم دود سیاهی را دیدم، این درحالی است که اگر مردم ما مثل همه جای دنیا از وسایل حمل و نقل استفاده کنند این اتفاق نمی افتد و هوای پاکیزه تری خواهیم داشت.
وی با اشاره به علاقه مندی جوانان به حرفه بازیگری گفت: درحال حاضر علاقمندان به حرفه بازیگری زیاد شده اند این را هم باید بگویم که با توجه به امکانات موجود مثل سینما، تلویزیون، تئاتر و اینترنت اطلاعات افراد از بازیگری خیلی زیاد شده است و با توجه به اینکه جمعیت جوان کشورمان زیاد است این افراد برایشان معروف بودن جذابیت زیادی دارد اما خیلی از آنها نمی دانند به چه شکلی باید وارد حرفه بازیگری شوند و از هر راهی برای ورود به این حرفه استفاده می کنند به جز راه درست.
خداویسی عنوان کرد: بسیاری از آموزشگاههای بازیگری که برخی از آنها حتی از معروفیت زیادی برخوردارند و تنها پول افراد را می گیرند بدون اینکه کار خاصی انجام دهند به عبارتی فقط جیب جوانان را خالی می کنند.
این بازیگر خاطر نشان کرد: به نظر من جوانان بهتر است از تئاتر شروع کنند، خیلی از افراد فکر می‌کنند اگر به کلاسهای آزاد بروند چند ماهه بازیگر می شوند اما باید این موضوع را بدانند که این آموزشگاهها فقط به خاطر سودجویی دست به چنین کارهایی می زنند اما من به آنها پیشنهاد می کنم که تئاتر کار کنند مطالعه زیادی داشته باشند و فیلمهای خوبی نگاه کنند فیلمهای تلویزیون را هم کمتر نگاه کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫بهنوش بختیاری پای بساط مشروب و حین مستی نقش ها خرید و فروش می شود بهزاد خداویسی چون تریاکی نیستم ب‬‎