سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با سه لپ‎تاپ شکیل و کارآمد شرکت ایسوس آشنا شوید


با سه لپ‎تاپ شکیل و کارآمد شرکت ایسوس آشنا شوید

شهر سخت افزار/ افزون بر دو عضو جدید از سری N، ایسوس امروز مدل‌های جدیدی از سری لپ تاپ‌های پرطرفدار X نیز معرفی کرد. جدید‌ترین مدل‌هایی که در این سری جای می گیرند، متشکل از X556، X456 و X756 است. این لپ تاپ‌های به ترتیب 14، 15.6 و 17.3 اینچی، در رنگبندی‌ها و طراحی مختلفی عرضه می‌شوند. جدید‌ترین محصولات سری X ایسوس، قدرت خود را از پردازنده Core i7 نسل ششم اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce 940M انویدیا می‌گیرند.

لپ تاپ‌های سری X ایسوس توان پردازشی خود را از جدید‌ترین پردازنده‌های Core i7 اینتل در کنار 8 گیگابایت حافظه رم DDR4(قابل افزایش به 16 گیگابایت) و پردازنده گرافیکی GeForce 940M می‌گیرند. این لپ تاپ‌ها که از پیش به ویندوز 10 مجهز هستند، گزینه بسیار ایده آلی برای استفاده روزمره و کاربری‌های چند رسانه‌ای هستند. مشتریان می‌توانند تا دو ترابایت دیسک سخت و یا درایو SSD را برای ذخیره سازی پر سرعت‌تر انتخاب کنند.
فناوری مراقبت از چشم انحصاری ایسوس، بدون تاثیر منفی بر کنتراست نمایشگر، با کاهش نور آبی تا 33 درصد، از خستگی و آسیب چشم در طولانی مدت جلوگیری می‌کند. این فناوری برای کسانی که ساعات زیادی را پشت کامپیوترهای خود سپری می‌کنند، بسیار مفید است. لپ تاپ‌های سری X ایسوس دارای نمایشگرهایی با وضوح Full HD هستند، فناوری بهبود دهنده Splendid، رنگ‌ها را متعادل می‌سازد و رنگ‌های غنی تری را ارائه می‌کند. فناوری صوتی SonicMaster ایسوس، تجربه بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌کند و آن‌ها قادر به اعمال شش پروفایل مختلف هستند.

فناوری IceCool ایسوس با طراحی منحصر به فرد خود، تجربه نا‌خوشایند داغ شدن را از میان بر می‌دارد و مانع از داغ شدن بیش از حد دستگاه و گسترش آن به دیگر بخش‌ها می‌شود. در این طراحی، اجزایی نظیر پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی که حرارت زیادی تولید می‌کنند، از بخش تکیه‌گاه دست به بخش‌هایی منتقل شده‌اند که با دست کاربر به طور مستقیم در ارتباط نیستند، بنابراین بخش تکیه‌گاه، خنک‌تر از دیگر بخش‌ها خواهد بود. لپ تاپ‌های سری X توان خود را از باتری‌های لیتیوم-پلیمر می‌گیرند که تا 700 چرخه شارژ و تخلیه کامل، دچار افت کارایی قابل توجه‌ای نمی‌شوند. این باتری‌ها تا 2.5 برابر باتری‌های لیتوم-یون معمولی طول عمر بیشتری دارند. این باتری‌ها حتی پس از صد‌ها بار شارژ و تخیله، تا 80 درصد ظرفیت اولیه خود را حفظ خواهند کند. بنابراین نگرانی نسبت به افت کارایی باتری وجود نخواهد داشت.

لپ تاپ‌های سری X دارای درگاه USB نوع C هستند، کاربران می‌توانند از نرخ تبادل بسیار بالای USB 3.1 نسل یک با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه لذت ببرند. این لپ تاپ‌ها دارای اغلب درگاه‌های رایج نظیر HDMI ،VGA و کارت خوان و درایو نوری نیز هستند.


ویدیو مرتبط :
با لپ تاپ ZenBook Pro UX501 ایسوس آشنا شوید