فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور 284 ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب ایلام


به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از تاریخ 3 تا 9 دی ماه در بلوار شهید بهشتی شهر ایلام برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه 284 ناشر از سراسر کشور بیش از 34 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف را در 190 غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

رای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، در بخش فروش متمرکز30 ناشر کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. 5 ناشر از استان ایلام در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند یافت. در نهمین نمایشگاه کتاب ایلام 250 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

16 برنامه جنبی از قبیل روان شناسی خانواده، روزهای فرهنگی شهرستان‌های ایلام، پدافند غیرعامل، حجاب در تحکیم خانواده، ایلام شناسی، شب شعر، کارگاه‌های آموزشی، جشن میلاد پیامبر(ص)، جنگ نرم، کتاب و کتاب‌خوانی از دیدگاه قرآن کریم در نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد. ایستگاه سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان نیز در نمایشگاه میزبان کودکان خواهد بود.

نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام با همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 3 تا 9 دی‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت