سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باهنر: مردم با تحقیق نامزدهای اصلح را انتخاب کنند


باهنر: مردم با تحقیق نامزدهای اصلح را انتخاب کنندایرنا/ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب نامزدهای اصلح گفت: مردم باید با تحقیق نامزدهای اصلح را برای مجلس دهم انتخاب کنند.
به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر یکشنبه شب در حاشیه برگزاری همایش اصولگرایان شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در گفت وگو با خبرنگاران تاکید کرد: اگر فردی ندانست نامزد اصلح چه کسی است، باید با مراجعه به افراد آگاه و مورد اعتماد نسبت به خصوصیات نامزد اصلح تحقیق کند.
وی همچنین محور اساسی این شورا را وحدت دانست و گفت: شورای اصولگرایان با تلاشی یکساله به نتیجه رسید و خیلی ها از جمله رقبا تلاش کردند این وحدت را به هم بزنند، اما موفق نشدند.
عضو ارشد شورای همگرایی اصولگرایان خاطرنشان کرد: مردم باید بفهمند که مجلس چه نیرویی نیاز دارد چون عموم مردم چه رای دهنده و چه رای گیرنده از داخل مجلس خبر ندارند و وقتی نماینده به مجلس راه می یابد، می فهمند که مجلس به چه نیروهایی نیاز دارد.
وی تصریح کرد: رای دهندگان باید بفهمند که مجلس شورای اسلامی به چه علم و مدیریتی نیاز دارد بعد بر مبنای آن نیاز، فرد اصلح را انتخاب کنند.
باهنر با اشاره به سخنان اخیر مطهری گفت: در غیبت احزاب مسائل تفاهم، اختلاف ها و فاصله های زیادی اتفاق می افتد و هر جریانی تلاش می کند تا حداکثر نیروهایش را دور خودش جمع کند.
وی افزود: این گروه ها برخی اوقات موفق نمی شوند و برخی اوقات نیز در صورت موفقیت با اختلاف و اشکالاتی روبرو می شوند.
باهنر یادآور شد: مطهری نیز درست گفته است که اهل بده بستان با اصلاح طلب ها نیست.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد اطلاح طلب ها با وجودی که فکر می کنند، می توانند با دولتی ها یکی شوند، احتمالا نمی توانند یکی شوند.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
انتخاب اصلح ترین