ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پکرمن: به شکست دادن شیلی بسیار نزدیک بودیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسه پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا تأکید کرد که از نمایش شاگردانش در تساوی یک بر یک در خانه شیلی رضایت دارد. او همچنین تأکید کرد که شاگردان می‌توانستند دست پر خانه قهرمان کوپا آمه‌ریکا را ترک کنند.

کلمبیا با یک امتیازی که در سانتیاگو کسب کرد 4 امتیازی شد و در رده پنجم جدول مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکا جنوبی قرار گرفت. پکرمن با تجمید از کار گروهی خوب در خانه قهرمان کوپا آمه‌ریکای سال 2015، به خبرنگاران گفت: بازیکنان من همگی کارشان را خوب انجام دادند. با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، احساس می‌کنم که ما به کسب پیروزی در این بازی بسیار نزدیک بودیم و موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم. در ضدحملات قوی نشان دادیم اما شیلی هم تیم قدرتمندی است. اگر ما در بازی‌های بعدی‌مان مثل دیدارمان برابر شیلی به خلق موقعیت‌های گلزنی پرشمار ادامه دهیم، می‌توانیم به هدف‌مان برای کسب نتیجه‌ای دلخواه برسیم.

پکرمن ادعا کرد گلی که شیلی به ثمر رساند نادرست بوده است و اینکه داور مرتکب اشتباه شده است. او افزود: قبل از به ثمر رسیدن گل شیلی فکر می‌کنم که خطایی روی خامس رودریگس صورت گرفت اما داور آن را نادیده گرفت. امیدوارم که در آینده چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد.

پکرمن در ادامه به تمجید از عملکرد دو بازیکن تیمش لوئیز فرناندو موریل و خامس رودریگس پرداخت و خیال هواداران را هم در مورد مصدومیت جکسون مارتینس آسوده کرد.

او عنوان کرد: من از موریل همیشه انتظار بازی‌های خوبی نظیر آنچه در این بازی از او دیدید را دارم. او بازیکنی صبور و با اعتماد به نفس است. خامس هم توپ را به شیوه‌ای خارق‌العاده کنترل می‌کند و تمام موقعیت‌هایی که برای ما می‌سازد، مهم هستند. در مورد جکسون مارتینس هم باید بگویم که فکر نمی‌کنم مصدومیتش جدی باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شکست برزیل در مقابل شیلی