آیت‌الله شفیعی: خون بی‌گناه شهید نمر دامن حکمرانان سعودی را خواهد گرفت


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با محکوم کردن اعدام شیخ باقر نمر و تعدادی از شیعیان عربستان توسط رژیم آل سعود، گفت: مطمئن هستیم که خون بی‌گناه این شهیدان در آینده نچندان دور دامن حکمرانان سعودی را خواهد گرفت و خون بی‌گناه اثر دارد. دست خدا از آستین انتقام بیرون می آید و آنچه را که ما حتی تصور نمی‌کنیم، علیه آل سعود نازل خواهد فرمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، آیت‌الله سیدعلی شفیعی در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه عکس‌های بارگاه امام علی (ع) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خبری اسفناک و تاسف بار بود و نهایت تاسف از این حادثه‌ای که برای جهان اسلام پیش آمده و چندین نفر را همزمان با اتهامات واهی گردن زده‌اند که این‌ها مسلمان بوده‌اند؛ مسلمانانی که بر تمام دلایل اسلامی خونشان محفوظ است. به ویژه علامه بزرگوار شیخ باقر نمر را محکوم به اعدام کردند چرا که سخن حق گفته بود و گوشه‌ای از حقایق اسلامی را بیان کرده بود.

وی افزود: رژیم آل سعود برخلاف تمام قوانین و مقررات بین‌الملل و تمام اصول اسلامی دست به این جنایت بزرگ زد و باید اعتراف کنیم این رژیم با این همه قتل عام و بمباران که در یمن انجام می‌دهد و زن و مرد و کوچک و بزرگ را نابود می‌کند، گستاخی را از حد گذرانده و البته که از چنین جنایتکارانی بر می‌آید که این قتل‌ها و گردن زدن‌ها را مرتکب شود ولی باید اعتراف و اذعان کرد که هر مسلمانی که بویی از رحمت و عطوفت و عدالت اسلامی را شنیده باشد از این حادثه و این خبر دردناک رنج می‌برد.

آیت‌الله شفیعی تصریح‌کرد: مطمئن هستیم که خون بی‌گناه این شهیدان در آینده نه چندان دور دامن حکمرانان سعودی را خواهد گرفت و خون بی‌گناه اثر دارد. دست خدا از آستین انتقام بیرون می آید و آنچه را که ما حتی تصور نمی‌کنیم، علیه آل سعود نازل خواهد فرمود. در عین حال وظیفه کشورهای اسلامی این است که آرام ننشینند؛ وظیفه دولت‌های عربی به ویژه این است که ساکت نمانند و تقبیح کنند؛ ما فرزندان جمهوری اسلامی به شدت از این اعمال زشت و ننگین که بر خلاف تمام موازین و مقدسات است اظهار انزجار و برائت می‌کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: امیدواریم که خداوند متعال خون بی‌گناه شهدا را آنچنان برای پرورش اسلام زنده کند که همه دشمنان دین و انسانیت و آزادی بفهمند که چه جنایاتی را مرتکب شده‌اند. هیچ کسی نباید ساکت بماند و آرام باشد و همه باید علیه این دست‌های آلوده که این جنایات را مرتکب می‌شوند حساس و متحرک باشیم تا وقتی که خداوند متعال انتقام مظلومین را از ظالمان بستاند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اعتراض به حکم آیت الله نمر جلوی سفارت سعودی