ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حوله آیدین و مهر و ماه تهران به لیگ برتر بدمینتون بانوان صعود كردند


سیدشهرام عربی زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها كه از 18 اردیبهشت جاری به مدت دو روز و با حضور شش تیم در آكادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد تیم بدمینتون فارس نیز در مكان سوم ایستاد.
وی اظهار كرد: جام قهرمانی این رقابت ها به تیم بدمینتون حوله آیدین تهران رسید و به این ترتیب پرونده این دوره از رقابت های لیگ دسته یك بدمینتون بانوان ایران بسته شد.
عربی زنجانی با بیان اینكه دور رفت مسابقات بدمینتون لیگ دسته یك بانوان ایران، اواخر پارسال در تهران برگزار شده بود افزود: دور برگشت این رقابت ها نیز طی دو روز اخیر در زنجان برگزار شد و مجموع امتیازات كسب شده دور رفت و برگشت این بازی ها، تیم قهرمان و نایب قهرمان را مشخص كرد.
وی با بیان اینكه هر كدام از تیم ها در قالب هشت بازیكن، یك مربی و یك سرپرست به میدان آمده بودند تصریح كرد: در رقابت های زنجان تیم های بدمینتون حوله آیدین تهران، مهر و ماه تهران، دیهیم تهران، نماینده زنجان، فارس و گلستان به مصاف هم رفتند.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صعود تیم فوتسال بانوان هایلی به لیگ برتر فوتسال