سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«عبدالرضا باقری» رئیس مرکز هیأت امنا وزارت علوم شد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی عبدالرضا باقری را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز هیأت امنا و ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد.

در ابتدای حکم فرهادی خطاب به باقری آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف مشاور وزیر و رئیس مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، شایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری معاونان، مدیران و کارکنان گرامی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

گفتنی است عبدالرضا باقری عضو هیأت علمی و استاد رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد است و در گذشته  مسئولیت های اجرایی مختلفی از جمله ریاست دانشگاه فردوسی مشهد، قائم مقام معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، عضویت در شورای علوم و آموزش عالی کشور، عضویت در هیأت امنای تعدادی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور را برعهده داشته است.

از باقری تاکنون 26 عنوان  کتاب تخصصی، 125 مقاله علمی و پژوهشی ، 51 مقاله در مجلات معتبر خارجی و 40 مقاله ارائه شده در همایش های بین‌المللی منتشر شده است.

همچنین علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس سابق مرکز هیأت‌ امنا و ممیزه علوم نیز به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور منصوب شد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
تقدیر از رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات علوم پزشکی شیراز