سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح «داعش» برای حمله به مراکز نظامی لبنان ناکام ماند


نیروهای ارتش لبنان «احمد عدنان» تبعه این کشور که با یکی از تروریست‌های خطرناک به نام «محمد الصاطم» در ارتباط بود، را دستگیر کردند.

به گزارش وبگاه خبری «النشره»، ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای از دستگیری احمد عدنان در منطقه «مشتی حسن» در شمال این کشور خبر داد و افزود: این فرد تحت تعقیب بوده و به دنبال اجرای عملیات تروریستی بود.

احمد عدنان اعتراف کرده که الصاطم او را در جریان طرح داعش مبنی بر سربازگیری و تشکیل گروهک‌های مسلح به منظور هدف قرار دادن مراکز ارتش لبنان قرار داده است.

به گزارش فارس،سه عنصر وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره» در شرق لبنان، نیز توسط رزمندگان مقاومت اسلامی کشته شدند.

تلویزیون «المنار»، ظهر امروز شنبه گزارش داد که عملیات رزمندگان حزب الله علیه تروریست‌های «جبهه النصره» در منطقه «وادی الخیل» به کشته شدن سه عنصر مسلح در ارتفاعات مرزی «عرسال» منجر شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای حزب الله به منطقه نزدیک به موضع تروریست در «ضهر الهوی» نفوذ کرده و تک تیراندازهای مقاومت اسلامی، عناصر مسلح جبهه النصره را هدف قرار دادند.

پنج شنبه گذشته نیز نیروهای حزب الله لبنان، افراد مسلح داعش که قصد داشتند از ارتفاعات «راس بعبلک» به ارتفاعات «القاع» نفوذ کنند، را هدف قرار داده و چندین فرد مسلح را کشته شمار دیگری را زخمی کردند.

به گزارش فارس، تلویزیون «المنار» چهارشنبه گذشته نیز در خبری فوری از کشته شدن «ابو فراس الجبه» از سرکردگان گروه تروریستی «جبهه النصره» در ارتفاعات منطقه مرزی «عرسال» خبر داد و افزود: در جریان حمله رزمندگان مقاومت اسلامی به کاروان متشکل از سه خودروی افراد مسلح جبهه النصره در منطقه وادی الخیل، یکی از خودروها منهدم شده و همه سرنشینان آن از جمله یک سرکرده افراد مسلح، کشته شدند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/V909A4


ویدیو مرتبط :
حمله ناکام انتحاری احمق داعش به نیروهای مردمی