سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سنگسار دو دختر نوجوان ب‍ه‌دست داعش به بهانه حضور در خانه مردان!


 سنگسار دو دختر نوجوان ب‍ه‌دست داعش به بهانه حضور در خانه مردان!باشگاه خبرنگاران/ عناصر بی رحم گروه تروریستی داعش دو دختر نوجوان را در ملاء عام در شهر "دیرالزور" سوریه سنگسار کردند. داعش این دو دختر به نام های حسنا 17 ساله و مدیحه 16 ساله را به بهانه زنا و حضور در خانه ای که مرد در آن بوده است، اعدام کرد. صدها نفر از مردم برای تماشای این صحنه جمع شده بودند.
گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود، دو دختر نوجوان را به بهانه حضور در خانه مردان سنگسار کرد.

دو مرد به نام های "ابو زبیر الادلیب" و "ماهر حمید" نیز به 50 ضربه شلاق محکوم شدند.

هفته گذشته نیز چهار زن در موصل بدست تروریستهای داعش سنگسار شدند. این زنان باوجود اینکه بدست تروریستهای داعش مورد تجاوز قرار گرفته بودند، به دست این گروه دستگیر و در دادگاه داعش به سنگسار محکوم شدند.

گروه تروریستی داعش علاوه بر جنایات غیرانسانی اش، قوانین بی رحمانه ای در شهرهای تحت سلطه خود اعمال کرده است. به عنوان مثال، زنان از قدم زدن به تنهایی در خیابان منع هستند.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
صحنه سنگسار دختر افغان توسط داعش