علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نفت مقابل الجیش شکست خورد/ نماینده چهارم ایران به آسیا نرسید!


به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نفت ایران و  الجیش قطر در مرحله پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود الجیش به اتمام رسید تا این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد. عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۳ و رومارینیو ۹۴ برای الجیش گل زدند.

تیم نفت در این مسابقه با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، حمید بوحمدان (۷۶ - رضاوند)، وحید امیری، رضا علی‌یاری، ایمان مبعلی، علی قربانی و امیرارسلان مطهری به میدان رفت.

نفت نیمه نخست را هجومی‌تر از تیم الجیش آغاز کرد ولی صاحب موقعیت خطرناکی نشد و نتوانست دروازه تیم حریف را آنطور که باید و شاید تهدید کند. تیم الجیش هم با هوشیاری مدافعان نفت زیاد به دروازه نماینده ایران راه نبردند تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم، این تیم الجیش بود که نسبت به تیم نفت عملکرد بهتری داشت. الجیشی‌ها ابتدا در دقیقه ۵۷ با ضربه سر مهاجم خود تیرک دروازه تیم نفت را به لرزه درآوردند. آنها سپس در دقیقه ۶۳ و روی اشتباه مدافعان نفت، توسط عبدالرزاق به گل رسیدند.

سه دقیقه بعد از گل الجیش، تیم نفت می‌توانست توسط امیر ارسلان مطهری بازی را به تساوی بکشد. مطهری در حالی که دروازه بان الجیش را دریبل کرده بود، نتوانست از موقعیت دروازه خالی مقابل خود استفاده کند. در دقیقه ۸۵ هم علی قربانی یک موقعیت تک به تک را به سادگی از دست داد.

در ثانیه های پایانی وقت اضافه که نفت برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد رومارینیو در یک ضد حمله از خلا دفاع نفت استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند تا الجیش در روز اشتباهات زیاد تیم نفت، در این مسابقه پیروز شود.

تیم الجیش با این نتیجه در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های العین امارات، نسف قارشی ازبکستان و الاهلی عربستان همگروه شد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی نفت ایران 1-0 الجیش قطر(جام باشگاه های آسیا)