مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



هلاکت عضو انگلیسی گروه تکفیری جبهة النصرة در سوریه + تصویر


به گزارش «شیعه نیوز»، "ابو بصیر هندی" از تروریست های انگلیسی تبار گروه تکفیری جبهه النصره در نبرد با ارتش سوریه در حومه استان لاذقیه در شمال سوریه به هلاکت رسید.

این تروریست 26 ساله که تبعه کشور انگلیس و اصالتا اهل هند بود، پیش از سفر به سوریه در شهر لندن به کار معلمی اشتغال داشت و از دو سال پیش با سفر به سوریه عضویت به گروه تکفیری جبهه النصره پیوست.

ابو بصیر هندی طی سال های اخیر علاوه بر جنگیدن در صفوف جبهه النصره در بخش تبلیغاتی این گروه تکفیری هم فعالیت داشت و با حضور در شبکه های اجتماعی، جوانان غربی را به عضویت در جبهه النصره تشویق می کرد.

از ابتدای ناآرامی ها در سوریه تاکنون صدها تن از اتباع کشور انگلیس با سفر به سوریه به عضویت گروه های تروریستی مختلف به خصوص داعش و جبهه النصره درآمده اند که تاکنون ده ها تن از آنها به ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

هلاکت عضو انگلیسی گروه تکفیری جبهة النصرة در سوریه + تصویر


ویدیو مرتبط :
درعا-هلاکت سرکرده گروه تکفیری النصره در کمین ارتش سوریه