جدیدترین آمار فروش فیلم ها: رشد فروش خشم و هیاهو


جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده منتشر شد و نشان از پیشرفت فروش فیلم خشم و هیاهو دارد.

آمار فروش فیلم ها روی پرده

فروش فیلم های روی پرده سینمای ایران همچنان روند رو به رشد خود ادامه می دهد. فیلم «خشم و هیاهو» هومن سیدی که در تعطیلات نوروزی نتوانست فروش قابل قبولی ثبت کند در طول هفته گذشته پیشرفت قابل توجهی در گیشه داشته و توانسته به مرز یک میلیارد تومان نزدیک شود.

خشم و هیاهو
آخرین ساخته هومن سیدی با بازی نوید محمدزاده، طناز طباطبایی و رعنا آزادی ور از هفته پیش پیشرفت خود را آغاز کرد و توانست به رقم یک میلیارد تومان نزدیک شود. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» درآمد «خشم و هیاهو» را بعد از 37 روز نمایش، 835 میلیون تومان در تهران و 140 میلیون تومان در شهرستان ها عنوان می کند که جمع این دومبلغ، رقم 975 میلیون تومانی را نشان می دهد. این فیلم در روز های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 40 و 35 میلیون تومان فروش کرده است.

50 کیلو آلبالو
«50 کیلو آلبالو» که در آن ساعد سهیلی، هستی مهدوی، آزاده صمدی، علی صادقی، پژمان جمشیدی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروزی به نمایش درآمد و فروش قابل قبولی هم از خود به جای گذشت. این فیلم تا به امروز 5 میلیارد و 95 میلیون تومان در تهران و دو میلیارد و 600 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است. احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درآمد این فیلم در روزهای آخر هفته گذشته را به ترتیب 160 و 185 میلیون تومان عنوان می‌کند.

بادیگارد
«بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با گذشت 37 روز توانست حضور موفقی در گیشه داشته باشد. این فیلم تا شب گذشته توانسته 3 میلیارد و 520 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد 350 میلیون تومان در سینماهای شهرستان درآمد داشته باشد. امیر قطبی مدیر پخش «فیلمیران» درآمد «بادیگارد» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب 107 و 110 میلیون تومان عنوان می کند.

ابد و یک روز
اولین ساخته سعید روستایی که در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر توانست 9 سیمرغ را از آن خود کند، تا کنون 3 میلیارد و 520 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد 350 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است به گفته امیر قطبی «ابد و یک روز» توانسته در روزهای پنجشنبه و جمعه 152 میلیون و 182 میلیون تومان فروش کند.

من سالوادور نیستم
آخرین فیلمی که رضا عطاران، ستاره پولساز این روزهای سینمای ایران در آن بازی کرده، تا امروز بعد از 59 روز نمایش توانسته 12 میلیارد و 400 میلیون تومان فروش کند که سهم سینماهای تهران از این رقم 6 میلیارد و 400 میلیون تومان و سهم سینماهای شهرستان 6 میلیارد بوده است. به گفته حبیب اسماعیلی مدیر «رسانه فیلمسازان»، این فیلم تا پایان پنجشنبه شب 130 میلیون و در روز جمعه 150 میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرده است.

کفش هایم کو؟
آخرین ساخته کیومرث پور احمد که به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروز به نمایش درآمد، تا کنون توانسته 420 میلیون تومان فروش کند. این فیلم که اکران شهرستان آن هنوز آغاز نشده است، به گفته اسماعیلی در روزهای آخر هفته توانسته 21 و 22 میلیون تومان فروش کند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir


ویدیو مرتبط :
آمار فروش فیلم های سینما