سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ ویژگی های دوربین لومیا ۹۵۰


تماشا کنید/ ویژگی های دوربین لومیا ۹۵۰وین فون/ همانطور که می دانید یکی از نقاط قوت گوشی های هوشمند ویندوزی سری لومیا، دوربین قدرتمند آن ها می باشد و مایکروسافت اخیراً و با معرفی پرچمداران ویندوزی جدید یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال و انتشار برخی از تصاویر ثبت شده توسط دوربین این پرچمداران، نشان داد که این میراث خانواده لومیا را به خوبی حفظ کرده و همچنین این میراث را در پرچمداران جدید به سطح بالاتری ارتقا داده است.

از لحاظ سخت افزاری دوربین لومیا های جدید، به سنسور ۲۰ میگاپیکسلی BSI با فناوری بهبود یافته پیور ویو مجهز شده اند. دیافراگم لنز دوربین گوشی های جدید F1.9 بوده و توسط کمپانی کارل زایس ساخته شده اند. فلش سه گانه LED با ترکیب سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) رنگ بندی طبیعی تصاویر را تضمین می کنند. دوربین لومیا های جدید میزبان نسل پنجم تثبیت کننده نوری نیز هستند و قادرند ISO ایی تا رقم ۱۲۸۰۰ را برای عکس برداری در فضاهای تاریک در اختیار کاربران بگذارند. این گوشی ها می توانند با رزولوشن ۴K فیلم برداری کنند.

حال مایکروسافت یک ویدیو کوتاه را منتشر کرده است که به برخی از ویژگی های دوربین پرچمداران جدید این کمپانی اشاره می کند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنیم.

لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
معرفی ویژگی های گوشی لومیا ۹۵۰