فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیگیری وضعیت «حمید سبزواری»/ شاعر پیشکسوت تا سه روز آینده در بیمارستان است


محسن ممتحنی، فرزند حمید سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن تائید سلامتی پدرش اظهار داشت: پدرم نسبت به روزهای گذشته بهتر شده و امروز غذا به ایشان داده می‌شود.

ممتحنی بلع غذا را مهمترین مشکل کنونی پدرش دانست و تصریح کرد: اگر این موضوع هم حل شود و پدرم بتواند به راحتی از راه دهان غذا دریافت کند، احتمالا ضعف جسمانی هم به مرور بهتر خواهد شد.

وی بستری ماندن حمید سبزواری در بیمارستان را تا سه روز آینده قطعی دانست و عنوان کرد: طبق نظر پزشکان پدرم تا سه روز آینده قطعا بستری خواهد بود، اما از آن پس بازهم نظر پزشک معالجه اعمال خواهد شد اگر اعلام رضایت صورت گیرد ایشان ترخیص می شود در غیر این صورت همچنان بستری خواهد بود.

طی این چند روز شاعران، اهالی فرهنگ، نماینده مقام معظم رهبری و مدیرعامل خبرگزاری فارس، مومنی شریف رئیس حوزه هنری، علیرضا قزوه و... به عیادت این شاعر رفته و در جریان روند بهبودی وی قرار گرفتند.

گفتنی است، حمید سبزواری سراینده شعر «خمینی ای امام» که به دلیل کهولت سن و ضعف خونریزی معده حدود ده روزی است که در بیمارستان بستری است.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/M424OG


ویدیو مرتبط :
حسین آقاممتحنی-مشهور به حمید سبزواری- شاعر انقلاب