سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ سیر در فضا با دوربین Hero 4 گوپرو


تماشا کنید/ سیر در فضا با دوربین Hero 4 گوپرودیجیاتو/ به لطف تلاش های صورت گرفته توسط ناسا و شرکت هایی چون اسپیس اکس، ما که روی زمین هستیم بارها و بارها موفق شده ایم تصاویری خیره کننده از سفر راکت ها به فضا را مشاهده نماییم و انتشار این قبیل محتواها حالا دیگر امری مرسوم به حساب می آید.

با این همه، اخیرا ویدئوی جدیدی به دست آمده که با استفاده از دوربین Hero 4 گوپرو سفر پرمخاطره یک راکت به فضا را به تصویر می کشد.

برای تهیه این تصاویر مهیج دوربین گوپرو به قسمت کناره بدنه یک راکت 6 متری به نام SL-10 متصل گردید تا فرایند تیک آف و پرواز آن تا نزدیکی مرز فضا در قالب ویدئوی اچ دی ضبط گردد. سرعت حرکت این فضاپیما بالغ بر 6100 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است و توانسته به ارتفاع 120 کیلومتری از سطح زمین برسد.

اما زیباترین بخش تصاویر زمانی آغاز می گردد که موتورها خاموش می شوند و راکت به صورت شناور در فضا به حرکت خود ادامه می دهد. اندکی بعد، قطعه ای از راکت از بدنه آن جدا شده و با استفاده از چتر روی زمین فرود می آید.

این تصاویر در نوامبر سال قبل ضبط شده اند و مربوط به یکی از پروازهای آزمایشی شرکت خصوصی UP Aerospace می شوند که در اصل برای بررسی ایرودینامیک و ثبات محموله های راکت برای انجام ماموریت های آتی اش صورت پذیرفت.

لینک تماشای ویدئو



منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
جعبه گشایی دوربین گوپرو Hero 4 Session