سرمایه گذار فیلم «فروشنده» فرهادی کیست؟


سرمایه گذار فیلم «فروشنده» فرهادی کیست؟آخرین خبر/ همزمان با رونمایی از هفتمین فیلم اصغر فرهادی در شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی کن، جزئیات تازه‌ای از فیلم «فروشنده» مشخص شد و یکی از این جزئیات مهم، سرمایه گذار فیلم تازه فرهادی است. فاطمه الرمیحی رییس اجرایی موسسه فیلم دوحه در گفت و گویی عنوان کرده که این موسسه در فیلم اصغر فرهادی سرمایه گذاری کرده و در عین حال شش فیلم دیگری که در جشنواره کن 2016 راه یافته‌اند، از حمایت مالی این موسسه برخوردار شده‌اند.
فاطمه الرمیحی درباره انتخاب «فروشنده» گفته است: «انتخاب فروشنده برای بخش مسابقه یک دستاورد مثبت است و ما بسیار هیجان زده هستیم و باعث غرور و افتخار است. من می‌خواهم از کل تیم سازنده فیلم برای به اشتراک گذاشتن چشم‌انداز خود با ما تشکر کنم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم.»
فاطمه الرمیحی تابلوی بیرون این مجموعه فیلمسازی است و مؤسسه فیلم دوحه در سال 2010 میلادی توسط خانم شیخه میاسه آل‌ثانی دختر پادشاه قطر، تأسیس شد و به عنوان اولین موسسه بین‌الملل فیلمسازی قطر با سرمایه گذاری کلان در حال تولید و تامین بودجه فیلم، آموزش فیلمساز بومی، و برگزاری جشنواره سالانه دوحه ترایبیکا، نسل‌ها و قمره است.






منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
‫تریلر فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی‬‎