اسکان روزانه 3 هزار نفر در مسجد مقدس جمکران


معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از اسکان 3000 نفر در این مسجد به صورت روزانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، احمد حاجی‌زاده در سخنانی اظهار کرد: جلسات کمیته‌های مختلف از 2 ماه قبل از عید نوروز در راستای خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده است.

او با اشاره به این که در ایام نوروز هر شب به‌طور میانگین 3000 نفر اسکان یافته‌اند، اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌های اقامتی و صحن‌ها برای این منظور استفاده شده است.

حاجی‌زاده همکاری شهرداری، مسوولان استانی و پلیس راهور و انتظامی در خدمت‌رسانی به زائران را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: آماده سازی کمپینگ نصب چادر، برگزاری 2 نمایشگاه برای تأمین ارزاق و عرضه محصولات فرهنگی، فعالیت جایگاه CNG و پمپ بنزین، توزیع 3000 غذای گرم بین زائران و ایستگاه‌های صلواتی در سه در اصلی جمکران از فعالیت‌های این ایام است.

وی برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران را بسیار وسیع عنوان کرد و بیان کرد: برگزاری مراسم مذهبی و حضور روحانیون و بانوان پاسخگو به مسائل شرعی و اعتقادی در قالب طرح طبیب دوار و برنامه‌های شبانه قرآنی از جمله این برنامه‌هاست که مورد استقبال مسافران و زائرین قرار گرفته است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در پایان فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و بنرهای راهنما در سطح شهر و مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و افزود: در زمینه اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران از سوی دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گزارش مسجد مقدس جمکران-مسجد جامع گرگاب