سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی اس 7 اکتیو؛ نسخه جان سخت پرچم‌دار سامسونگ در راهست


گلکسی اس 7 اکتیو؛ نسخه جان سخت پرچم‌دار سامسونگ در راهستفارنت/ با وجود این‌که به لطف استاندارد IP68 گلکسی اس 7 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است اما طبق روال هر سال انتظار داریم سامسونگ یک نسخه مقاوم‌تر از پرچم‌دار خود را با نام گلکسی اس 7 اکتیو عرضه کند. طبق جدیدترین شایعات سامسونگ در حال کار بر روی این گوشی است.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج از فروش فراتر از انتظار سامسونگ در بازارهای کلیدی برخوردار بوده‌اند و به نظر می‌رسد سامسونگ از عملکرد این دو راضیست. اما هنوز مدت زیادی از عرضه آن‌ها نگذشته که شایعات گلکسی اس 7 اکتیو شروع شده‌اند. Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری ادعا می‌کند AT&T درحال آزمایش یک گوشی با شماره مدل SM-891A است. گفتنی است که شماره مدل گلکسی اس 6 اکتیو SM-890A بود و به همین دلیل احتمالاً با جانشین این گوشی مواجهیم.

گلکسی اس 6 اکتیو نسبت به گلکسی اس 6 دارای باتری بزرگ‌تر و درگاه کارت حافظه بود و همچنین به استانداردهای IP68 و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810G مجهز شده بود. به این ترتیب گلکسی اس 7 اکتیو می‌تواند باتری بهتری نسبت به اس 7 معمولی داشته و دربرابر ضربات نیز مقاومت بیشتری نسبت به شیشه و فلز داشته باشد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
گلکسی اس6 اکتیو نسخه بی ریخت اما مقاوم پرچم دار سامسونگ