ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تحقیق فدراسیون فوتبال آلمان به خاطر جواب رد به برگزاری المپیک


به گزارش خبرگزاری فارس یک روز بعد از آنکه شهروندان هامبورگی در نظرخواهی برای اعلام میزبانی مسابقات المپیک 2024 پاسخ منفی دادند و به همین دلیل هامبورگ از فهرست شهرهایی علاقمندی میزبانی مسابقات حذف شد، فدراسیون فوتبال آلمان واکنش نشان داد.

راینهارد رائوبال و راینر کوخ که بعد از اعلام کناره‌گیری ولفگانگ نیرس‌باخ به صورت مشترک تا انتخاب رئیسی جدید، فدراسیون فوتبال ژرمن‌ها را اداره می‌کنند، اظهارکردند تحقیقات مفصلی در مورد علت اعلام پاسخ منفی شهروندان هامبورگی به عدم برگزاری المپیک انجام خواهند داد.

این دو مقام با توجه به این نکته که آلمان در کنار چند کشور دیگر خواهان انجام میزبانی مشترک مسابقات یورو 2024 است، این موضوع را به اطلاع رساندند.

این 2 مقام اظهارکردند هرچند مسابقات یورو 2024 با المپیک قابل مقایسه نیست، اما برای اعلام میزبانی پیکارهای قهرمانی فوتبال اروپا در آن سال، خواسته مردم را مد نظر قرارخواهند داد.

قرار است در سال 2017 میزبان‌های جام ملت‌های 9 سال دیگر قاره سبز تعیین و اعلام شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/XT94CD


ویدیو مرتبط :
اعتراض ها جواب داد: برگزاری کلاس آموزشی داوران فوتبال