فیلم «لاتاری» پس از اکران «دلم می‌خواد» فرمان‌آرا کلید می‌خورد


  X  

فیلم «لاتاری» پس از اکران «دلم می‌خواد» فرمان‌آرا کلید می‌خورد

تسنیم/ کارگردان «لاتاری» گفت: ساخت این فیلم سینمایی پس از اکران فیلم «دلم می‌خواد» بهمن فرمان‌آرا به مرحله تولید می‌رسد.
امید سهرابی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران درباره نخستین تجربه فیلمسازی‌اش گفت: نگارش فیلمنامه «لاتاری» دو سال است که به پایان رسیده است اما در انتظار ایجاد شرایط ساخت هستیم.
وی افزود: به دلیل فراهم نشدن شرایط ساخت این فیلم سینمایی و از آنجایی که درگیر بازی در نمایش «جنایتهای دل» و «مهمانی بزرگ» شدم کار تولیداین فیلم سینمایی در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
سهرابی اضافه کرد: تولیداین فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور پس از اکران فیلم «دلم می‌خواد» بهمن فرمان‌آرا آغاز می‌شود.
فیلم «لاتاری» داستان پسری است که برنده لاتاری گرین کارت امریکا می‌شود که برایش مصیبت خانوادگی بزرگی پیش‌ می‌آید. این فیلم با موضوع برگزاری جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در سال 88 و خانواده‌ای که با وقوع اتفاقی به درک بهتری از یکدیگر می‌رسند ساخته می‌شود.
«لاتاری» سه بازیگر اصلی دارد که دو پسر و یک دختر 18 ساله هستند. در کنار آنها یک زوج هم داریم که بازیگران حرفه‌ای نقششان را ایفا می‌کنند.
این تهیه‌کننده و نویسنده که پیش از این در سریال «مهرآباد» و بعد فیلم «دلم می خواد» با هم همکاری داشتند، از میان سه پروژه سال 93، ساخت فیلم «لاتاری» را در اولویت قرار داده‌اند.


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم خاک آشنا بهمن فرمان آرا