ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل محمدی: فوتبال ما از نبود ورزشگاه مجهز رنج می برد


به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل پدیده خراسان افزود: توجه ویژه به ایجاد زیرساخت های فوتبال در سراسر كشور، باید اولویت اصلی رئیس فدراسیون فوتبال باشد.
سرمربی ذوب آهن اصفهان اظهار كرد: انتظار از رئیس جدید فدراسیون فوتبال آن است كه بیش از گذشته به ورزشگاه ها و امكانات آن ها توجه شود.
وی ادامه داد: ورزشگاه ثامن مشهد در شان فوتبال این خطه نیست و با توجه به استعدادهای بسیار زیادی كه در مشهد وجود دارد انتظار این است كه ورزشگاه های مجهزی در این شهر ساخته شود.
وی یكی دیگر از برنامه های اولویت دار رئیس جدید فدراسیون فوتبال را حركت به سمت خصوصی سازی این ورزش دانست و تصریح كرد: باید بیش از گذشته به موضوع استعدادیابی و حمایت ویژه از فوتبال پایه توجه شود.
گل محمدی تصریح كرد: هرچند پیش بینی در مورد قهرمانی لیگ برتر سخت و دشوار است اما با توجه به بازی های باقی مانده هنوز معتقدم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: از برد مقابل پدیده بسیار خرسندیم زیرا هرچند در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم این تیم پدیده بود كه بازی را در اختیار گرفته بود.
گل محمدی تصریح كرد: همچنان برای كسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم و امید داریم كه در بازی های آینده بتوانیم نتیجه لازم را كسب كنیم.
* بازیكنان پدیده دقت لازم را نداشتند
سرمربی تیم پدیده خراسان نیز در این نشست خبری گفت: وقتی تیم در میانه جدول قرار می گیرد شرایط بسیار سخت و دشوار می شود و انگیزه بازیكنان كمتر می شود.
محمدرضا مهاجری تصریح كرد: در این بازی پنج بازیكن جوان ما به میدان رفتند و این موضوع برای باشگاه پدیده بسیار ارزشمند است.
سرمربی پدیده خاطرنشان كرد: در نیمه دوم ضربات تیم پدیده در چهارچوب قرار نگرفت و متاسفانه از موقعیت های ایجاد شده بخوبی استفاده نكردیم.
وی اظهار كرد: داوری این بازی مشكل خاصی نداشت هرچند داور این بازی در گرفتن وقت می توانست دقت بیشتری داشته باشد.
بازی دو تیم پدیده و ذوب آهن اصفهان عصر پنجشنبه با نتیجه یك بر صفر به نفع ذوب آهن در مشهد به پایان رسید.
7498/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رنج گل بلبل کشید و برگ گل را باد برد