سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نشست احزاب سیاسی البرز/ بررسی راهکارهای حضور حداکثری مردم در انتخابات


به گزارش ایرنا، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز عصر یکشنبه درنشست همفکری احزاب سیاسی استان البرز، ترکیب هیات های اجرایی را همراه با سیاست های دولت خواند و گفت: در انتخاب اعضای هیات های اجرایی این استان بحث اعتدال رعایت شده است.
توکل لطفی افزود : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور صورت گرفته و ضرروی است احزاب فعال سیاسی این استان هماهنگی لازم را در زمینه فعالیت با استانداری البرز داشته باشند .
وی خاطرنشان کرد: این سومین نشست احزاب سیاسی با استاندار است که به صورت فصلی از ابتدای سال جاری آغاز شده و با توجه به نقش موثر احزاب باید از این ظرفیت هرچه بیشتر در زمینه توسعه کشور بهره گرفت.
لطفی گفت: استاندار البرز بحث تشکل های غیردولتی و ظرفیت های پژوهشی را دراولویت کاری قرار داده و مجموعه استانداری در تلاش برای ایجاد فضایی آرام درچارچوب قانون برای فعالیت احزاب است .
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز دراین نشست، گفت: همه احزاب به ولایت فقیه و قانون اساسی معتقدند و این امر یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی است.
صلاح الدین دلشاد افزود: طیف های مختلف دراین چندسال در حکومت اسلامی در حاکمیت نقش داشته اند و بهترین شکل دموکراسی در کشور عرضه شده است.
وی خاطرنشان کرد: حزب اعتدال با جدایی دو گروه سیاسی کشور به دلیل سلیقه های تند تشکیل شد و این جدایی سبب شده بود، انسان های شایسته و خدوم منزوی و کنار گذاشته شوند.
دلشاد گفت: امروز با تشکیل حزب اعتدال گروهی از دو طیف تشکیل شده که درکنار دولت برای حضور حداکثری مردم تلاش می کنند تا بالندگی هرچه بیشتر رابرای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورند.
وی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران برغم تهدیدات دشمنان به کشوری تبدیل شده که توانسته درعرصه بین الملل نیز به شکوفایی برسد.
فعال سیاسی درحوزه زنان اصلاح طلب البرز نیز با تاکید بر نقش موثر بانوان در عرصه های مختلف، گفت: باید اجازه داد سلیقه های مختلف خود را عرضه کنند.
رویا بلوری افزود: نباید تنها در بحث انتخابات به سراغ مردم رفت، مردم شعور دارند و باید به این سرمایه عظیم احترام گذاشت.
وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی هرچه بیشتر زمینه مشارکت را فراهم کرد و ایجاد امنیت برای کسانی که انتخاب می شوند و انتخاب می کنند، ضروری است.
وی گفت: اگر به قانون اساسی عمل شود مجلسی معتدل خواهیم داشت که زمینه برای تامین خواسته ها ایجاد می شود.
دبیرحزب اتحاد ملت استان البرز نیز گفت: بهترین شعار ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که اساس جمهوری اسلامی آزادی بیان و رشد احزاب بوده است.
وی افزود: هر قدر زمینه رشد احزاب مشکل باشد، توسعه با مشکل مواجه می شود و محدودیت احزاب قبل از انقلاب اسلامی دیکتاتوری و پس ازآن تنگ نظری بود.
وی کرج را دارای مشکلاتی فراتر از یک استان دانست که تنوع قومیت ها درآن می طلبد تا در استمرار فعالیت های مدنی بیشتر ازشهرهای دیگر تلاش شود.
وی در ادامه به پتانسیل های فراوان درکلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: استانداری نقش مهمی در به فعل رسیدن این پتانسیل ها دارد.
خلیلی گفت: انتظارمی رود همانطور که برجام دل مردم را شاد کرد، با ایجاد بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم زمینه شادی دیگری را فراهم کرد .
دبیرحزب اعتماد ملی، دبیرانجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، جمعیت هم اندیشان، حزب کارگزاران سازندگی و گروه مردمی 400 استان البرز نیز هریک به بیان نقطه نظرات خود در زمینه انتخابات پرداختند.
شبک **8029/1535 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم