ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکایت سه باشگاه ایرانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به CAS


شکایت سه باشگاه ایرانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به CASکاپ/ سه باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به تصمیم گیری صورت گرفته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهند کرد.
با هماهنگی به عمل آمده میان مدیران باشگاههای سپاهان،تراکتورسازی و ذوب آهن قرار است در هفته جاری،شکواییه رسمی فوتبال ایران نسبت به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدار نمایندگان ایران با تیم های عربستانی در کشور ثالث به CAS ارسال شود.
مدیران این سه باشگاه در این زمینه هماهنگی های لازم را با فدراسیون فوتبال به عمل آورده اند و قرار است با همراهی یک تیم حقوقی متخصص در این زمینه،شکایت ایران به دادگاه عالی ورزش ارسال شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک تصمیم سیاسی،رای بر برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران با تیم های عربستانی در کشور ثالث داده است.
سعید عباسی،مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی این خبر را تایید کرد.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
اهدا جوایز برترینها پزشکی مقالات کنفدراسیون فوتبال آسیا