سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه مودم های جدید تی پی لینک به همراه آنتی ویروس کسپرسکی هدیه ویژه TP-LINK به کاربران ایرانی


camp2

تی پی لینک به تازگی اقدام به اهدای بسته های نرم افزاری کسپرسکی به همراه 2 مدل از مودم های خود به کاربرانش کرده است. به این ترتیب دوست داران و علاقه مندان محصولات این کمپانی با خرید هر یک از دستگاه های مودم TD-W8960N ویا TD-W8950N، یک لایسنس یک ساله Kaspersky اورجینال هدیه می گیرند. به گفته مدیران این کمپانی هدف از این کمپین علاوه بر ارائه هدیه به کاربران این برند، فرهنگ سازی در زمینه استفاده از ابزارهای امنیتی در هنگام فعالیت در فضای سایبری است.

این روزها هدایت و راهنمایی کاربران در مواجهه با مخاطرات فضای سایبری به یکی از چالش های تولید کنندگان ابزارهای ارتباطی تبدیل شده است. در این بین تی پی لینک که به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مودم های وایرلس در دنیا شناخته می شود با اجرای یک برنامه مسئولیت اجتماعی درصدد مقابله با این چالش برآمده است.

لازم به ذکر است محصولات این کمپین یعنی TD-W8960 و  TD-W8950Nدستگاه های چند منظوره ای هستند که علاوه بر امکانات مودم,ADSL2+ Router و سوییچ چهار پورت ، قابلیت یک اکسس پوینت بی سیم سری N با پشتیبانی از استاندارد n802.11 را نیز دارند .

 از سویی آنتن های 5 دسی بلی این محصولات سرعت انتقال اطلاعات را به میزان زیادی افزایش داده اند که با توجه به این ویژگی و بهره گیری از تکنولوژی سری N و آنتن های ,OMNI امکان اتصال کاربران بیشتر و پوشش فضای گسترده‌تررا فراهم می کنند. این مودم ها دارای چهار پورت LAN و یک پورت RJ-11 هستند. همچنین پشتیبانی از VLAN برای استفاده همزمان از سرویس‌های مختلف مانند  ADSL2+و IPTV از دیگر قابلیت های این دو محصول است که می‌توان به آن اشاره کرد.

همپنین این محصولا پشتیبانی از سیستم رمز گذاری,WPS  افزایش امنیت شبکه و صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کاربران به ارمغان می آورند. این مودم ها با آنتن دهی قوی و سرعت بالا، محصولی بسیار مناسب برای  انجام بازی‌ های آنلاین، تماس های تلفنی و پخش آنلاین فیلم های HD هستند. ظاهر فانتزی و سرمه ای  رنگ این مودمها می تواند جلوه خاصی به  فضای محل کار و یا منزل کاربران ببخشد.

گفتنی است کد فعال سازی اهدایی متعلق به کسپرسکی یکی از معتبر ترین کمپانی‌های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی برای کاربران ویندوز، مک و اندروید است.

خبر ارسالی از شرکت

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

صدرا مخملیتوسط صدرا مخملی

عاشق کارممم :) دانشجو ای تی و هر روز فقط با این کارا سرم رو گرم کردم! بالاخره عشق ادمه دیگه!ادم های موفق کار های شاخی انجام نمیدن بلکه کار های عادی به صورت خاص انجام میدن! روز های روشنی رو به رو مون هست!Email: [email protected]Instagram: sadramakhmali

کوتاه نمی آیم ..... تا تهش هستیم (*ـ*)ــ

مشاهده همه مطالب صدرا مخملی


ویدیو مرتبط :
فیلم آموزش تغییر رمز مودم تی پی لینک (TP-LINK)