فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برانکو به کمپین «من کتاب می‌خوانم» پیوست


به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «من کتاب می خوانم» پویش ملی است که رادیو ایران اقدام به برگزاری آن کرده است؛ در این کمپین از مردم و همه علاقمندان کتاب و کتاب‌خوانی خواسته شده، یک صفحه از کتاب مورد نظر خود را در قالب یک فایل صوتی به رادیو ایران ارسال کنند.

تا به حال شخصیت‌ها و چهره‌های ورزشی و اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری و...، به شکلی رسمی حمایت خود را از این طرح ملی اعلام کرده‌اند. برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس یکی از کسانی است که اخیرا به این پویش پیوسته است.

وی در گفت‌وگویی اختصاصی توضیحات خود را در این‌باره اینگونه بیان می‌کند: از طریق کمپین ملی رادیو ایران مردم و تمامی اقشار را به مطالعه و کتاب‌خوانی فرا می‌خوانم؛ یقین دارم با مطالعه می‌توانیم به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

براساس این گزارش، شنوندگان و مخاطبان رادیو ایران می‌توانند یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند وفایل صوتی خود را به نشانی سایت رادیو ایران www.radioiran.ir و کانال تلگرام:@radioiranir ارسال کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ثریا نیز به کمپین رحمه للعلمین پیوست