سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سازمان بهداشت جهانی: رساندن کمک‌های پزشکی به سوریه تقریبا غیرممکن شده است


سازمان بهداشت جهانی: رساندن کمک‌های پزشکی به سوریه تقریبا غیرممکن شده است

ایسنا/ سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که رساندن کمک‌های پزشکی به سوریه به ویژه در مناطق تحت تصرف داعش که 1.7 میلیون تن در آنجا ساکن هستند، تقریبا غیرممکن شده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی سوریا نیوز ، الیزابت هوف، نماینده این سازمان در سوریه در کنفرانس خبری در ژنو عنوان داشت: به وجود آوردن راه‌هایی برای رساندن کمک‌ها عامل اصلی نگرانی‌هاست.

وی افزود: کمک‌رسانی‌ها در میان درگیری‌ها یک وضعیت تقریبا غیرممکن در مناطق بسیار زیادی به شمار می‌آید. پیشتر سازمان یونیسف با هشدار نسبت به اینکه بیماری وبا از عراق به سوریه، بحرین و کویت شیوع پیدا کرده است نسبت به خطرات تبدیل شدن این بیماری به یک بیماری واگیردار منطقه‌ای هشدار داد.

هوف با بیان اینکه رسیدن به مناطق تحت تصرف داعش چالش بزرگتر به شمار می‌آید، عنوان داشت که برآوردهای جدید حکایت از این دارد که 1.7 میلیون تن در این مناطق زندگی می‌کنند.

سازمان بهداشت جهانی از آغاز سال 2015 کمک‌های درمانی‌ای را به 16 میلیون فرد نیازمند به داخل سوریه ادامه داد اما در مارس گذشته مجبور شد تا کمک‌های خود را در مناطق تحت تصرف داعش متوقف کنند.


ویدیو مرتبط :
سازمان بهداشت جهانی : گوشت قرمز سرطانزاست