سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خراسان رضوی رتبه دوم کشور در تعاونیهای فعال


محمد رجایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت هزار و 391 شرکت تعاونی در خراسان رضوی فعالیت دارند که بعد از استان تهران با 9 هزار و 892 شرکت تعاونی، رتبه دوم را از آن این استان کرده است.
وی ادامه داد: درمجموع 11 هزار و 765 شرکت تعاونی در خراسان رضوی ثبت شده که از این منظر بعد از استانهای تهران، خوزستان و مازندران نیز رتبه چهارم کشور را دارد.
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این شاخص نشان می دهد فعالیت شرکتهای تعاونی در این استان از سطح متوسط کشور بالاتر است.
وی افزود: 62 درصد شرکتهای تعاونی ثبت شده در خراسان رضوی فعال و در مجموع شمار اعضای شرکتهای تعاونی در این استان چهار میلیون و 691 هزار و 474 نفر است.
رجایی ادامه داد: از این تعداد چهار میلیون و 488 هزار و 535 نفر اعضای شرکتهای تعاونی فعال هستند.
وی شمار تعاونیهای جدید ثبت شده در خراسان رضوی را طی نیمه نخست امسال 181 شرکت اعلام و بیان کرد: تا دیروز 28 آذر ماه نیز 273 شرکت تعاونی جدید در استان ثبت شد که از این حیث نیز خراسان رضوی بعد از استان فارس رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیشترین شمار شرکتهای تعاونی تازه تاسیس در زمینه خدمات فعال شده اند.
وی افزود: تا 28 آذر ماه تعداد 120 شرکت تعاونی جدید در بخش خدمات خراسان رضوی تاسیس شده است.
28 درصد از مجموع تعاونیهای خراسان رضوی در حوزه خدمات، 21 درصد در حوزه کشاورزی، 18درصد در حوزه صنعت و معدن، 16 درصد در حوزه مسکن و 17 درصد در سایر زمینه ها مجوز فعالیت گرفته اند.
7496/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قهرمانی خراسان رضوی در جشنواره اسکیت نونهالان کشور 1393