فرهنگی: مردم در انتخابات اخیر بانی گردش نخبگان شدند


یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم در انتخابات اخیر بانی گردش نخبگان و تنظیم قوه مقننه به عنوان نهادی که جریان‌های مختلف در آن نقش دارند، شدند.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری،‌ در مورد پیام انتخابات 7 اسفند و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات، اظهار کرد: مردم در این دوره از انتخابات هوشمندانه عمل کردند و متناسب با آرایش سیاسی داخل کشور مناسب‌ترین ترکیب را برای آن رقم زدند و اینکه همه جریان‌های سیاسی حضور موثر داشتند امر مبارکی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس،‌ تصریح کرد: پیش‌بینی بنده این است که مجلس آینده اگر در گام دوم بتواند گام مناسبی را بردارد می‌تواند یکی از مجالس ارزشمند و تأثیرگذار کشور برای دوره آینده باشد.

فرهنگی در مورد اهمیت مجلس خبرگان و نقشی که اعضا در برابر مسأله نفوذ می‌توانند داشته باشند،‌ گفت: آنچه که خبرگان را برای کشور ضروری می‌سازد اهمیت و جایگاه رهبری است که نقش تعیین‌کننده‌ای برای مسائل کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، لذا اولویت‌گذاری صحیح می‌تواند دستگاه‌های اجرایی را به سمت اهداف مشخص و معینی هدایت کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نظر نخبگان علمی کشور درباره توافق ژنو و مذاکرات اخیر