ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیری: در نیمه دوم تهاجمی بازی کردیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی امیری در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی که با برتری دو بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید،اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوب، قابل قبول و متعادلی را مقابل تیم قدرتمند و با امکانات تراکتورسازی که از یک مربی بزرگ به نام قلعه‌نویی بهره می‌برد، انجام دادند. تیم ما مقابل تراکتورسازی خیلی خوب و تهاجمی مخصوصا در نیمه دوم بازی کرد. 

وی ادامه داد: متاسفانه چند بازی است که از اشتباهات داوری ضربه می‌خوریم. شما نگاه کنید سرمربی تیم ما 3 جلسه محروم شده و همین موضوع به استقلال اهواز ضربه می‌زند. در حال حاضر از نظر مالی شرایط خوبی نداریم و انتظار داریم که مسئولان استانی به کمک مالک باشگاه آمده و او را تنها نگذارند تا استقلال اهواز به جایگاه واقعی خود برسد.

امیری تصریح کرد: من از تماشاگران نجیب اهوازی تشکر می‌کنم که با اینکه بازی را باختیم اما باز هم به تشویق تیم پرداختند. مطمئن باشید اگر مسئولان استان به تیم ما نگاه ویژه‌ای داشته باشند به جایگاه واقعی خود خواهیم رسید.

وی در خصوص مردود اعلام شدن گل استقلال اهواز توسط داور بازی گفت: در آن صحنه من مطمئنم که توپ به سینه سعید قزل برخورد کرد نه به دست او و قطعا کارشناس برنامه 90 این موضوع را تایید خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما 3 بازی تا نیم‌فصل مقابل تیم‌های نفت تهران، صبا و سیاه‌جامگان داریم اما پس از آن باید مسئولان استان فکری به حال تیم کنند چون با این شرایط اگر مورینیو هم به استقلال اهواز بیاید کاری نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نیمه دوم بازی : آرژانتین 6 - 1 پاراگوئه + لینک نیمه اول