ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاسمیرو: رونالدو در ال‌کلاسیکو جواب انتقادات را خواهد داد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو در فصل جاری در 11 بازی لالیگایی موفق به ثمر رساندن هشت گل برای کهکشانی‌ها شده است، هر چند در این بین او در هفت بازی موفق به گلزنی نشده است. با وجود اینکه مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید در شکست 3 بر 2 شب گذشته کهکشانی‌ها مقابل سویا، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشت، با این حال مدافع برزیلی سفیدپوشان مادریدی بر این باور است که رونالدو برای بازی ال‌ا‌کلاسیکو که در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) برگزار خواهد شد، تفاوت را رقم خواهد زد.

کاسمیرو در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه رئال‌مادرید در دفاع از هم‌تیمی پرتغالی‌اش که این روزها مورد انتقاد است، گفت: کریستیانو در فرم و شکل خوبی است. من خوشبین هستم که رونالدو در ال‌کلاسیکو بازی عالی را به نمایش خواهد گذاشت، چون او بهترین بازیکن جهان است.

وی درباره شکست مقابل سویا هم عنوان کرد: از شکست مقابل سویا ناراحتیم، ولی این بازی را به دست فراموشی می‌سپاریم و از حالا به ال‌کلاسیکو فکر می‌کنیم. بازی با بارسلونا فرصت خوبی برای بازگشت به روزهای خوب‌مان خواهد بود. رئال‌‌مادرید توانایی شکست بارسا را دارد.

مدافع برزیلی سفیدپوشان مادریدی در ادامه عنوان کرد: ما رئال‌مادرید بوه و در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نشان داده‌ایم که قادر به ارائه فوتبالی عالی هستیم.

رئال‌مادرید در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا است و با بارسلونای صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تمامی گل های کریس رونالدو در ال کلاسیکو