مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور به شبکه مستند آمد


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور به شبکه مستند آمد

باشگاه خبرنگاران/ مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با حضور در شبکه مستند و دیدار با مدیریت شبکه، برای آغاز همکاری های مشترک و امضای تفاهنامه بین طرفین اعلام آمادگی کرد.
رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور یکشنبه هشتم آذر با امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما دیدار کرد.

مطهرنژاد پس از پخش «دوربین مستند» مربوط به بازدید مستندسازان از بنیاد تعاون زندانیان در ساوه در نامه ای از مدیر شبکه مستند تقدیر و تشکر کرده بود.

در بخشی از این نامه آمده بود: «از حمایت فرهنگی، هنری و رسانه ای جنابعالی و همکاران محترم برای تشریف فرمایی و ساخت یک فیلم مستند از فعالیت های بنیاد سپاسگزاریم. امیدوارم خداوند یاری نماید همگی در مسیر مهرورزی به زندانیان قدم نهاده و به افق های روشن و آینده درخشان و ایجاد معرفت اجتماعی و نگاه نو نسبت به مددجویان گام برداریم که هزار راه نرفته در انتظار ما است.»

در این دیدار نیز که در ساختمان شبکه مستند برگزار شد، وی بر آمادگی بنیاد تعاون زندانیان برای تولید و ساخت مستندهای تلویزیونی از دستاوردهای زندانیان در اقصی نقاط کشور تأکید کرد و برخی از این دستاوردهای قابل توجه را برشمرد.

همچنین تاجیک در سخنانی بیان کرد: سفر به ساوه فضای خوبی را بین مستنندسازان ایجاد کرد و ما باید با بهره گیری بیشتر از ظرفیتهای دو مجموعه و پرداختن به سوژه های جذاب بکوشیم. ضمن اینکه ما آمادگی داریم آثار تولید شده را با دوبله اسپانیایی، انگلیسی و عربی از شبکه های برون مرزی نیز پخش کنیم.

وی یادآور شد: اگر تصویر درستی از جامعه زندانیان به مردم ارائه کنیم بسیاری از مسائل حل می شود. ما می توانیم برای آموزش مستندسازی به زندانیان نیز فعالیت کنیم.

در پایان این دیدار بنا شد تفاهنامه ای برای فعالیت های مشترک به امضای طرفین برسد و مدیر شبکه مستند نیز به رسم یادگار نشان شبکه مستند را که فریم هایی از مستند «یا ضامن آهو» بر آن نقش بسته بود، به مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان اهدا کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تولید گل توسط بنیاد تعاون زندانیان