فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رضا صادقی: عواید آلبوم «شب بارونى» صرف ساخت مدرسه برای کودکان کار می‌شود


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت رضا صادقی شب گذشته 27 آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و توسط موسسه صوت آوای هنر برگزار شد.

در این اجرا نیز مانند کنسرت‌های اخیر، ارکستر مشکی پوشان به رهبری پویا نیکپور روی استیج حاضر شدند و رضا صادقی منتخبی از قطعات خود را اجرا کرد.

او همانند سایر کنسرت‌ها در ابتدا با یادی از درگذشتگان و ایثارگران برنامه خود را آغاز کرد و با اعلام اینکه امشب کمتر حرف خواهم زد و بیشتر هم‌صدایی می‌کنیم اظهار داشت: آلبوم اینترنتی «شب بارونی» در حال آماده شدن برای انتشار همزمان با شب یلداست، این آلبوم 7 ترانه را شامل می‌شود که یکی از ترک‌های آن سوپرایز است، همچنین آهنگی در این آلبوم به نام «ماه و موهات» گنجانده شده که آهنگ بدوم کلام آن هم قرار دادیم تا همه افرادی که صدایشان خوب است و دوست دارند صدایشان را در فضای موسیقی ارائه کنند روی آن کار اتود بزنند و به ایمیلی که اعلام می‌شود ارسال کنند و بعد از اینکه اعلام شد بنده به همراه آن فرد، کار را مشترکا می‌خوانیم.

در آلبوم «شب بارونی» یک قطعه به همین نام با آهنگ و تنظیم فرشید ادهمی قرار گرفته است .

به گفته این خواننده، این آلبوم و کل عواید آن با خرید از بلک شاپ، برای حمایت از کودکان کار به خصوص مدرسه‌‌ای که برای این کودکان طراحی شده، صرف خواهد شد، چرا که آموزش بهترین موضوع است. اما افرادی که به لحاظ مالی قادر به حمایت نیستند امکان دانلود رایگان برایشان فراهم شده و قطعا این گروه هم به طور معنوی دعا می‌کنند، از این رو من راضی به دانلود هم هستم.

رضا صادقی که از سال 91 و در پی اختلافاتش با شرکت «ایرانگام» تهیه کننده کارهای سابقش به مشکل خورده بود و پس از یک مدت طولانی و به جز یک اجرا، در هیچ یک از کنسرت‌هایش اجازه اجرای قطعات خاطره انگیز خود همچون وایسا دنیا، تو با منی، چراغارو خاموش کن، بغض ترانه و پیرهن مشکی و …. همه آلبوم هایی که تحت مجوز آن شرکت بوده را نداشته است، شب گذشته برخلاف کنسرت‌های گذشته با دوستداران مشکی‌پوش خود خاطره بازی کرد.

رضا صادقی ترانه‌های قدیمی و خاطره انگیز به گفته خود، دوران جوانی‌اش را با حاضران هم‌خوانی کرد تا نوستالژی سلطان مشکی‌پوشان در سالن میلاد این بار با فرزندش «تیارا» را رقم زده شود.

وی شب گذشته ترانه‌هایی چون: تو با منى، وایسا دنیا ، بی خداحافظ… و منتخبى  از قطعات آخرین اثر خود «فقط گوش کن» را اجرا کرد تا شبى ماندگار را براى دوستداران خود رقم بزند.

گفتنى است رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در بخش انتهایی کنسرت، گفت: احتمالا به این زودی‌ها به دلایلی کنسرت نخواهم داشت.

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/Z9D337


ویدیو مرتبط :
دمو آلبوم شب بارونی با صدای رضا صادقی