سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ آتش سوزی در معدن زغال سنگ چین 21 کشته برجای گذاشت


ایرنا/ آتش سوزی در یک معدن زغال سنگ دولتی در شمال شرق چین 21 تن از معدنکاران آنرا به کام مرگ برد و یک تن نیز مفقود است.

خبرگزاری شینهوای چین روز شنبه گزارش داد که آتش سوزی که اواخر وقت جمعه شب در یک معدن بزرگ متعلق به شرکت لانگ می مانینگ در شهر 'جی شی' در استان هیلونگیانگ رخ داد22 معدنچی آن در معدن محبوس شدند و صبح امروز مرگ 21 تن از آنها اعلام عمومی شد.جسد یک تن از این کارگران معدن هنوز یافت نشده است.
بر اساس این گزارش٬ لانگ می بزرگترین شرکت معدنی در شمال شرق چین در منطقه مرزی با روسیه است.این شرکت در ردیف شرکت های دچار بجران مالی شدید قرار دارد و آتش سوزی شب گذشته آن نیز بر اثر جرقه در ریل نقاله حمل زغال سنگ ایجاد شد.
براین اساس٬ در بخشی از معدن یادشده که دچار حریق شد، 38 معدنچی کار می کردند که 16 تن از آنها در همان لحظات نخست حادثه موفق به فرار از معرکه شده و 22 نفری که محبوس شده بودند، اجساد آنها کشف و از این بخش تخلیه شد.
دولت چین که دارای بزرگترین معادن زغال سنگ در داخل این کشور و در سراسر جهان است، سال گذشته نیز با مرگ 391 معدنچی دیگر روبه رو بوده که آنها نیز براثر حوادثی مشابه جان خود را از دست دادند.


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت