رزمایش الی بیت‌المقدس زنگ خطری برای اسرائیل است/ ۱۲۰ گردان بسیج ایران مسجد الاقصی را به کنترل خود درآوردند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده «کلارین پراجکت» با انتشار تصاویر برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» آن‌را نگران کننده نامید.

اندیشکده مذکور در گزارش خود نوشت: ایران با مشارکت هزاران نیروی خود در رزمایشی مسجد الاقصی را از چنگال اسرائیل خارج ساخت.

بر این اساس، در این رزمایش 120 گردان نیروهای بسیج ایران در رزمایشی که در حوالی شهر قم برگزار شد،  نمونه مسجد الاقصی را تصرف کردند.

از نکات برجسته مورد توجه این اندیشکده که با محوریت بر اخبار ایران یه ویژه فعالیت دارد،  حضور بالگردها، پهپادها منجمله پهپاد «شاهد 121» با بردی معادل 1700 کیلومتر و مداومت پروازی 24 ساعته در این رزمایش بود.

این اندیشکده در ادامه از شبیه سازی‌های دقیق ایران در این رزمایش و بازسازی نمونه مسجد الاقصی و قرار گرفتن آن بر یک کوه و وجود گنبد طلایی آن اشاره کرد.

کلارین پراجکت در خاتمه نوشت: برگزاری این رزمایش به یادآورنده انتشار فیلمی دیگر از ایران در ماه اوت سال جاری است که بر اساس آن هزاران نیروی وفادار به ایران در حومه بیت‌المقدس اشغالی حاضر شدند.

در انتهای این مطلب آمده است: حال آن‌هایی که به نیات خصمانه ایران در قبال اسرائیل و آمریکا شک داشتند باید به آخرین نمایش این کشور به عنوان زنگ خطر نظر بیافکنند.

گفتنی است، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس صبح روز جمعه بیست‌ونهم آبان ماه با حضور بیش از 35 هزار بسیجی از گردان‌های رزمی در یگان‌های مردم‌پایه استان‌های تهران، مرکزی، سمنان، البرز و قم در قالب 120 گردان از گردان‌های امام حسین و الی بیت‌المقدس برگزار شد.

گردان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش پس از بمباران گسترده دشمن فرضی توسط نیروی هوا فضای سپاه، ماکت قدس شریف را آزاد کردند

انتهای پیام/

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

 

 

 


ویدیو مرتبط :
رزمایش الی بیت المقدس 2