علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



زن و مردی با چاقو و تبر در بجنورد مجروح شدند/ فرار ضاربین از صحنه


به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز دو خودروی پژو از میدان بازرگانی بجنورد به سمت میدان دانش آموز در حال تعقیب وگریز بودند، که سرنشینان خودروی پژو 405، پس از متوقف کردن خودروی مورد نظر، سرنشینان آن  را با چوب، چاقو و تبر مجروح کردند.

یکی از شاهدان عینی این حادثه به خبرنگار مهر گفت: با متوقف شدن خودروی جلویی، پنج نفر از خودروی پژو  405 خارج و در حالی‌که سه نفر از آنان نقاب برچهره داشتند، باچوب، چاقو و تبر به سمت سرنشینان خودروی متوقف شده که زن و مرد میانسالی بودند، حمله کرده وآنان را به شدت مورد ضرب و شتم قراردادند.

به گفته وی در حالی که مرد از ناحیه پا و زن از ناحیه سر مجروح شده و به زمین افتاده بودند، ضاربان با خودروی پژوی 405 صحنه را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در توضیح این حادثه به خبرنگار مهر، گفت: ضرب و جرح امروز در چهارراه شهید دانش آموز بجنورد، یک درگیری خانوادگی بوده است.

سرهنگ علی پاکدل افزود: بر اساس اطلاعات مقدماتی مشخص شده که مجروحین این درگیری، که زن و شوهری بودند، به همراه یکی از داماهایشان، لحظاتی قبل از این حادثه در راه بازگشت از دادگاه بوده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی ضارب اصلی که داماد دیگر این خانواده است با اطلاع از حضور پدر و مادر همسرش در دادگاه، به منظور انتقام گیری مسیر راه آنان را درمیدان دانش آموز بسته و به اتفاق چند نفر دیگر از آشنایان و یا دوستانش، آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

سرهنگ پاکدل با بیان اینکه این موضوع از طریق نیروی انتظامی شهرستان در حال پیگیری است، افزود: هم اکنون با دستور قاضی حکم جلب ضاربان گرفته شده، که امیدواریم به زودی دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در مورد حال آسیب دیدگان این حادثه گفت: آسیب های وارده شده به مضروب مرد، جدی است اما همسرش آسیب چندانی ندیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده ها حاکی از این است که ضارب اصلی این حادثه یکی از کارمندان دستگاه های اجرایی استان است.

پلیس هم اکنون برای یافتن ضارب اصلی و دستگیری سایر ضاربین با اقدامات گشت و بازرسی به صورت جدی وارد عملیات شده و به زودی عاملین این حادثه دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
مردی که دستهای آهنین دارد ((این دسته یا تبر!!))