ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یعقوبی پس از بازگشت دوباره: استقلال اهواز خانه‌ام است!


کارون یعقوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که پس از استعفا از سمت سرمربیگری استقلال اهواز این بار به عنوان مدیرعامل به این باشگاه برگشت، گفت: یکی از دلایل اصلی استعفای من این بود که به عنوان قائم مقام باشگاه در جریان انتخاب علی حنطه و امضای قرارداد با وی به عنوان سرمربی تیم استقلال اهواز قرار نگرفتم و اکنون هم از شکل قرارداد و مبلغ آن اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: 20 روز قبل از برکناری بختیاری‌زاده صحبت‌هایی مطرح شده بود که از حنطع به عنوان مدیرفنی تیم استفاده شود و صحبت‌ها در خصوص وی فقط در همین حد بود. در حال حاضر حنطه سرمربی تیم است و هر کاری در راستای کمک به وی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم همانطور که در مورد بختیاری‌زاده هم این کار را انجام دادم.

بعقوبی در خصوص دلایل بازگشتش به باشگاه استقلال اهواز این بار به عنوان مدیرعامل گفت: استقلال اهواز خانه من است و سال‌هاست که در پست‌های مختلف درخدمت این باشگاه هستم. احساس کردم شرایط نسبت به قبل به‌گونه‌ای تغییر کرده که می‌توانم با بازگشتم به باشگاه کمک کنم چون هفته گذشته 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد، با برخی از بازیکنان مثل محمدغلامی، سعید قزل، فرزاد آشوبی توافق صورت گرفت و آنها به تمرینات تیم بازگشته‌اند و مشکلات نسبت به قبل خیلی کمتر شده است. در حال حاضر نیز مالک باشگاه و من درحال رایزنی با اسپانسرهای مختلف هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وحیدطالبلو،به استقلال بازگشت..صاحبخانه،به خانه بازگشت!