فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وقوع سيلاب طي هفته گذشته در ۱۶ استان کشور/ بيشترين خسارت در لرستان و ايلام


مهر/ معاون پيش بيني و پيشگيري سازمان مديريت بحران کشور از وقوع سيلاب طي هفته گذشته در ۱۶ استان کشور خبر داد.

بهنام سعيدي با بيان اينکه با توجه به پيش بيني هاي سازمان مديريت بحران و همچنين هواشناسي کشور طي هفته گذشته شاهد بارندگي و سيلاب در ۱۶ استان کشور بوديم اظهار داشت: در اين راستا بيشترين حجم خسارات سيلاب را در استان هاي ايلام و لرستان شاهد بوديم.

وي با اشاره به اينکه به دستور رئيس سازمان مديريت بحران کشور اکيب هايي به اين دو استان براي بازديد از مناطق سيل زده اعزام شد اظهار داشت: رئيس سازمان مديريت بحران نيز روز گذشته در استان ايلام حضور يافت و امروز نيز به لرستان سفر کرده و از شهرستان کوهدشت دوره چگني و روستاهاي اطراف اين شهرستان ها بازديد کرد.

معاون پيش بيني و پيشگيري سازمان مديريت بحران کشور با بيان اينکه سالهاي متمادي خشکسالي در کشور داشتيم گفت: استان لرستان نيز شش سال با پديده خشکالي مواجه بوده تا اينکه امسال بارندگي هاي خوبي در اين استان شاهد بوده ايم.

سعيدي با اشاره به اينکه مسئولان نيز قول مساعد داده اند که در حد وسع و توان خسارات به وجود آمده بر اثر سيلاب را در اين استان حل کنند گفت: حجم باران ها طي يک زمان کوتاه در استان به خصوص شهرستان کوهدشت بالا بود به طوريکه پيک بارش ها به ۱۶۵ ميلي متر رسيد.

وي با تاکيد بر اينکه بيشترين خسارات سيلاب لرستان در حوزه راه و پل هاي ارتباطي بود افزود: همچنين منازل مسکوني شهري و روستايي اين استان نيز بين ۳۰ تا ۷۰ درصد خسارت ديد.

معاون پيش بيني و پيشگيري سازمان مديريت بحران کشور يادآور شد: در مجموع ۲۵۲ ميليارد تومان خسارت بر اثر سيلاب به بخش هاي مختلف لرستان وارد شد.


ویدیو مرتبط :
عملکرد لژیونرها در هفته گذشته (نود ۱۶ آذر)