سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دعوت حزب مؤتلفه اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حزب مؤتلفه اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران است. روزی که منجر به بار نشستن اسلام سیاسی فقاهتی امام خمینی (ره) در ایران اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی شد که این روز یوم الله مبارکی برای مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان عالم است.

مردم غیور و متدین ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند که در تداوم انقلاب و عبور از چالش‌های فرارو هیچگاه رهبر عزیز و ناخدای کشتی انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه و رهبر عزیز انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

حزب مؤتلفه اسلامی همچنین از عموم مردم متدین و با بصیرت ایران اسلامی دعوت می‌کند با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن بیعت مجدد و تجدید میثاق با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حماسه دیگری خلق نمایند و همه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس کنند.

انتهای‌پیام/21


ویدیو مرتبط :
دعوت دکتر روحانی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن