کدام بازیگر زن در سریال‌های تلویزیونی 94 درخشید؟


کدام بازیگر زن در سریال‌های تلویزیونی 94 درخشید؟میزان/ بازیگر باید خیلی تلاش کند که دیالوگ ها را از بر کند و همان حس را منتقل کند. این به معنای ارزشمندبودن کار جناب نعمت الله نیست، اتفاقا به خاطر دور بودن از دیالوگ های روزمره بیننده را دچار مشکل می کند و خیلی ها نمی توانند با این شیوه کلام همراه شوند.
 سریال "پشت بام تهران" ازجمله سریال های سخت برای بازیگران است! دلیل آن هم دیالوگ های سعید نعمت الله است که سخت نوشته می شوند ومطول.
بازیگر باید خیلی تلاش کند که دیالوگ ها را از بر کند و همان حس را منتقل کند. این به معنای ارزشمندبودن کار جناب نعمت الله نیست، اتفاقا به خاطر دور بودن از دیالوگ های روزمره بیننده را دچار مشکل می کند و خیلی ها نمی توانند با این شیوه کلام همراه شوند.
آزاده صمدی اما گلیمش را به خوبی از آب بیرون کشید و دیالوگ ها را به خدمت نقش درآورد. از آن سو نقش اختر نمد زن برای خانم صمدی حرکت روی لبه تیغ است. او پیش از این در فیلم "سیزده" نقش معتاد و لات را بازی کرده بود و حالا باید ور دیگری از نقش را به اجرا می گذاشت.
از آن سو ذهن غالب بیننده ها با این تیپ آدمها آشنا است و به خوبی متوجه اغراق کار بازیگر می شوند. صمدی لحظات حسی را به خوبی به باور بیننده نشاند و به جای افتادن در دام سانتی مانتالیسم آنها را با خود همراه کرد. اختر از زندگی شیرین و روایی و نیز فرزندش هم دور افتاده بود و همین بر احساسی بودن نقش می افزود. صمدی اما اجازه بزرگنمایی کلیشه ای را به اختر نداد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
حرکت هالیوودی بازیگر زن ایرانی در یک سریال...