ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همسر نوروزی: دروغ است، حضانت بچه‌ها را از من نگرفته‌اند/ اسباب‌کشی کردیم آمدیم نزدیک بنگر و نورمحمد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 10:57

همسر نوروزی: دروغ است، حضانت بچه‌ها را از من نگرفته‌اند/ اسباب‌کشی کردیم آمدیم نزدیک بنگر و نورمحمد

آی اسپورت/ باید از آقای هدایتی تشکر کنم که خیلی به ما کمک کردند تا خانه‌مان را عوض کنیم
کمتر از دو ماه بعد از درگذشت کاپیتان پرسپولیس، خانواده او از منزل قبلی اسباب‌کشی کردند تا شاید جای خالی هادی را کمتر احساس کنند. معصومه ابراهیم‌پور، همسر هادی نوروزی بعد از نقل مکان به خانه جدید از شرایط این خانواده و شایعات این روزها می‌گوید. این گفتگوی جالب را به نقل از همشهری ورزشی بخوانید.
این خبر درست است که از خانه قبلی نقل مکان کردید؟
بله؛ من واقعا در آن خانه خوش بودم و بهترین خاطراتم از بودن با هادی به همان خانه برمی‌گردد. همه چیز در آن خانه خوب بود و حسی که در آن خانه داشتم در هیچ خانه‌ای نداشتم. همیشه این حرف را به هادی هم می‌زدم. در کل همه چیز خوب بود تا اینکه این اتفاق بد افتاد و هادی از پیش ما رفت. من خاطرات زیادی از آن خانه داشتم و نمی‌توانستم آنجا را بدون هادی تحمل کنم. از در و دیوار خاطره داشتم و وقتی بعدازظهر می‌شد منتظر بودم تا هادی کلید بیندازد و در را باز کند و یاد دویدن‌های هانی و هانا به سمت در می‌افتادم. واقعا برایم سخت بود البته دنبال کلمه دیگری به جای سخت می‌گردم؛ واقعا برایم زجرآور بود.
ظاهرا چندنفری به شما کمک کردند تا خانه جدید را اجاره کنید؟
بله؛ باید از آقای هدایتی تشکر کنم که خیلی به ما کمک کردند تا خانه‌مان را عوض کنیم. ما به برج شهرک غرب رفتیم و همسایه محسن بنگر و رضا نورمحمدی شدیم. وقتی محسن و رضا کنار خانواده ما هستند هانی خوشحال است و وقتی آنها را می‌بیند شاد می‌شود. آنها و مهرداد کفشگری هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند و مهرداد هر روز به ما سر می‌زند؛ حتی اگر نتواند خودش بیاید، همسرش حتما به خانه ما می‌آید. واقعا باید از آنها تشکر کنم که هوای ما و هانی را دارند.
کی‌روش هم در این برج زندگی می‌کند؛ تابه‌حال او را دیده‌اید؟
من هم شنیده‌ام که کی‌روش در این برج زندگی می‌کند اما هنوز او را ندیده‌ام.
باشگاه پرسپولیس طلب‌های هادی را پرداخت کرده است؟
باید مراحل قانونی طی شود تا پول را به ما پرداخت کنند اما کنار ما هستند و مسئولان ما را تنها نگذاشتند. من الان هم خانه پدر شوهرم در شمال هستم و آقای علیپور و خمارلو به اینجا آمدند تا لباس سیاه پدر را درآورند اما من فکر نمی‌کنم تا ابد بتوانم با این غم کنار بیایم. هادی آن‌قدر خوب بود که من نمی‌توانم او را فراموش کنم.
گفتید منزل پدرشوهرتان هستید اما شایعه شده بود که ایشان می‌خواهند حضانت بچه‌ها را از شما بگیرند؟
این خبرها دروغ است. خانواده هادی همه‌ چیز را به من سپردند و مشکلی نداشتیم. من هر چهارشنبه به شمال می‌آیم و در خانه پدرشوهرم هستم یعنی همه چیز خوب است و مشکلی نداریم.
سنگ قبر مرحوم نوروزی آماده شده است؟
قرار است مقبره را بسازند و بعد از اینکه مقبره را ساختند، سنگ قبر هم آماده می‌شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حمید نورمحمد vs علی نورمحمد fight in photo clip