سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر عارف درباره انتشار تصاویر منتسب به مینوخالقی


نظر عارف درباره انتشار تصاویر منتسب به مینوخالقیتسنیم/منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه مسئله مینو خالقی باید براساس قانون حل شود گفت: انتشار عکس‌های منتسب به وی کار غیراخلاقی است.

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم در دانشگاه خوارزمی با اشاره به مسئله مطرح شده درباره نتیجه آرای یکی از منتخبان حوزه انتخابیه اصفهان در مجلس دهم، اظهار داشت: علیرغم فضای خوبی که در انتخابات ایجاد شد، اما متأسفانه با بداخلاقی‌هایی روبرو شدیم که نمونه آن درباره یکی از منتخبان اصفهان است.

وی افزود: این مسائل درباره یک فرد برجسته‌ای رخ داد و در حالی که نص صریح قانون و آئین‌نامه داخلی مجلس می‌گوید اگر سند جدیدی درباره برخی از منتخبان مطرح شد باید در جریان اعتبارنامه وی بررسی شود، اما شاهد برخوردهای نادرستی هستیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به اینکه بنده از روز دوم فرودین‌ماه این موضوع را پیگیری کردم، گفت: در این روز جلسه‌ای حدود 2 ساعته با این فرد داشتم و تاکنون این مسئله از سوی بنده و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان رسانه‌ای نشد تا موضوع در آرامش برطرف شود.

عارف با یادآوری این نکته که مسئله مینو خالقی باید براساس قانون حل شود، تصریح کرد: این مسئله باید در مجلس و در زمان بررسی اعتبارنامه وی حل شود.

وی انتشار عکس‌های جعلی منتسب به این فرد را اقدامی غیراخلاقی دانست و تصریح کرد: اینکه تصویر جعلی خلاف اخلاق متعلق به خانواده متدینی منتشر می‌شود، آیا با دم زدن ما از دین و اعتقادات‌مان سازگار است؟

رئیس بنیاد امید ایرانیان خاطرنشان کرد: وقتی اعلام می‌شود عکس‌ها جعلی است و تکذیب می‌شود، باز هم بر آن تاکید می‌کنند و نهادها و دستگاه‌هایی که ادعا می‌کنند حقوق افراد را در فضای مجازی پیگیری می‌کنند در این میان سکوت می‌کنند.

این خبر در حال تکمیل است...



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
انتشار ویدئویی منتسب به فبلت Mate 8 هوآوی [تماشا کنید]