سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی اس 7 (Galaxy S7) در یک طرح مفهومی نزدیک به واقعیت


Galaxy-S7-concept

کمتر از 3 ماه دیگر تا اواسط اسفند و معرفی رسمی از گلکسی اس 7 (Galaxy S7) فرصت داریم و انتظار می رود طرفداران در جای جای دنیا شروع به ارایه طرح های مفهومی خود برای این دستگاه کنند. Jermaine Smit شخصی است که به عنوان یکی از طراحان مفهومی شناخته شده به شمار می رود و حالا یک طرح مفهومی نزدیک به واقعیت و شایعاتی که شنیده ایم را ارایه کرده است و دیدنش خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی اس 7 (Galaxy S7) را در یک طرح مفهومی نزدیک به واقعیت ببینیم.

Galaxy-S7-concept-2

طبق شایعاتی که برای طراحی احتمالی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) شنیده ایم، سامسونگ به طراحی کلی گلکسی اس 6 پایند خواهد بود و به بهبودهای جزئی خواهد پرداخت. از جمله این تغییرات را می توان در کمتر یا حذف شدن برآمدگی دوربین دید. اگر دقت کنید می توانید ببینید که پورت USB Type-C در لبه پایین قرار دارد و در لبه سمت راست احتمالا شاهد شکاف کارت حافظه خواهیم بود.

Galaxy-S7-concept-4Galaxy-S7-concept-3Galaxy-S7-concept-5

رنگ رزگلد یا به قول سامسونگ در سری 2016 گلکسی آ (Galaxy A)، صورتی طلایی (Pink Gold) در این طرح مفهومی دیده می شود. در ادامه می توانید به تماشای ویدیوی این طرح مفهومی بنشینید:

به هر روی از نظر طراحی بعید نیست که شاهد چنین اتفاقی باشیم، چرا که معمولا تحول در طراحی را هر چند نسل یک بار می بینیم و حالا در گلکسی اس 7 باید بیشتر شاهد پیشرفت های ریز در طراحی و پیشرفت های قابل تامل تری در رابط کاربری و کیفیت سخت افزاری بود. از شایعات دیگر درباره گلکسی اس 7 می توان به حضور پردازنده اسنپدراگون 820 و یا اگزینوس 8890، 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 6 (مارشملو) اشاره کرد. نظر شما درباره گلکسی اس 7 احتمالی چیست؟

sammobile

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
طرح مفهومی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ- گجت نیوز