سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نهال انقلاب با حضور مردم و درایت امام و رهبری به درختی تنومند تبدیل شد


به گزارش گروه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیات در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای از آحاد مردم جامعه برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در ابتدای بیانیه حزب ندا آمده است: شمیم دل‌انگیز انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و پایمردی‌های ملتی است که سی و هفت سال است بر آرمان‌های خود استوار ایستاده و از جمهوریت و اسلامیت نظامی دفاع می‌کند که امروز سرشار از اقتدار و امنیت و منادی صلح و گفتگو در جهان پیرامون خود است از این رو از همه اقشار ملت و تمام کسانی که دل در گرو سرافرازی کشور دارند دعوت می‌کنیم تا به پاسداشت آرمان‌های تاریخی خود در راهپیمایی 22 بهمن حضوری با نشاط و سرشار از امید داشته باشند و اعضای حزب در همه شهرهای ایران عزیز در این صحته حضور خواهند داشت.

در ادامه این بیانیه آمده: ندای ایرانیان همچون گذشته و در آستانه سالروز انقلاب اسلامی بر لزوم بسط و تعمیق گفتگو و مذاکره میان نیروهای سیاسی تأکید کرده و امیدوار است به هر شکل ممکن زمینه مشارکت و تأثیرگذاری ملت در نهادهای ملی به‌ویژه مجلس شورای اسلامی فراهم شود و آینده به دور از انحصارطلبی و رکود سیاسی را تجربه کنیم.

در این بیانیه با تاکید بر لزوم حضور مردم در همه صحنه های انقلاب آمده است: جشن‌های امسال در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد و ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی و کلیه نهادهای برخاسته از آن متعلق به تمام اقشار کشور است و می‌بایست تجلی اراده آن‌ها باشد و تأکید می‌کنیم اگر نهال انقلاب اسلامی امروز به درختی تنومند تبدیل شده این جز محصول مشارکت همه آحاد ملت و رهبری کم‌نظیر امام امت و درایت رهبری معظم انقلاب نبوده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: حزب ندای ایرانیان علی‌رغم تمام دل‌نگرانی‌هایی که از آینده مشارکت سیاسی در کشور وجود دارد، بر هر گونه یأس و ناامیدی غلبه کرده و هم‌پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر کشور، خود را برای حضور جدی و تأثیرگذار در انتخابات آتی آماده می‌کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DOCIGJ


ویدیو مرتبط :
آیت الله جنتی درایت رهبر انقلاب ستودنی است