ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخشان: بازیکنانم عاقل هستند و اجازه نمی‌دهند دیگران آینده‌شان را رقم بزنند/ لیگ یک آلوده است


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست خونه به خونه مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: ما در چند بازی است که بدشانسی می‌آوریم و با وجود اینکه فرصت‌های خوبی به دست می‌آوریم اما بازیکنان نمی‌توانند از آنها به نحو احسن استفاده کنند. این مسئله تیم را اذیت می‌کند و فشار مضاعفی را از لحاظ روحی و روانی بر بازیکنان وارد می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی نمی‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم دچار اشتباه هم می‌شویم که این مسئله باعث می‌شود گل دریافت کنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل برطرف شود و بتوانیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم و به گل برسیم.

سرمربی خونه به خونه در مورد اینکه برخی‌ها احتمال صحبت سرمربی سابق این تیم با بازیکنان و بر هم زدن تمرکزشان را می‌دهند، گفت: در لیگ یک از اینگونه مسائل زیاد اتفاق می‌افتد. متاسفانه با چنین مواردی لیگ را آلوده کردند اما من معتقدم بازیکنان من آنقدر عاقل هستند که خودشان در مورد آینده‌شان تصمیم بگیرند و نگذارند کسی دیگری آینده آنها را خراب کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد بسیار بچه‌گانه خواهد بود. معتقدم شخصی که پولی به منزل می‌برد باید حلال باشد و با تمام وجود برای آن تلاش کرده باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد دربی 82 تاکید کرد: بازی بسیار حساسی است. به نظرم هر تیمی که شهامت بیشتری داشته باشد می‌تواند پیروز میدان شود. بحث روحی روانی بسیار اهمیت دارد. چرا که دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است تیم برنده دربی قهرمان لیگ می‌شود، گفت: تیمی که در دربی برنده شود قهرمان لیگ است چرا که از لحاظ روحی و روانی شرایطش بهتر خواهد شد و می‌تواند در ادامه لیگ نتیجه را به سود خود به پایان برساند. من معتقدم شانس پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار بیشتر است و این تیم می‌تواند با نتیجه 2 بر صفر مقابل استقلال به برتری برسد.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
یک قانون موفقیت: اجازه ندهید مردم به شما برچسب بزنند.