گری نویل: باید مستایا را به جهنم حریفان تبدیل کنیم


سرمربی والنسیا تنها به پیروزی برابر لیون فکر می‌کند.

به گزارش ایسنا، والنسیا فرداشب(چهارشنبه) در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان لیون است. والنسیا برای صعود به دور بعد علاوه بر پیروزی باید منتظر باشد تا خنت برابر زنیت سنت پترزبورگ امتیاز از دست بدهد.

گری نویل که به تازگی هدایت والنسیا را بر عهده گرفته است در نشست خبری پیش از بازی گفت: دیروز صبح 15 دقیقه با بازیکنانم صحبت کردم. دور هم جمع شدیم تا خود را گرم کنیم و برای همه بازیکنان توضیح دادم که می‌توانند بازی کنند. با آلوارو نگردو صحبت کردم. او دو سه ماه بازی نکرده اما برای من جزئی از تیم است. تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریع تر آمادگی کاملش را به دست آورد چون مدتی از میادین دور بوده است.

سرمربی والنسیا درباره ابقا در لیگ قهرمانان و یا حضور در لیگ اروپا اظهار کرد: تنها چیزی که می‌دانم تلاش برای کسب پیروزی در هر بازی است. این هدف ماست. باید روی بازی تمرکز کنیم. اگر نتیجه مورد نظر به نفعمان نبود اشکالی ندارد این بخشی از زندگی است. نباید فکر خودمان را به بازی دیگر گروه معطوف کنیم.

نویل درباره ورزشگاه مستایا گفت: شنبه از حضور در این ورزشگاه لذت بردم. برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپا(بارسلونا) قرار گرفتیم. هماهنگی و روح جنگندگی داشتیم. لوییس سوارس دروازه والنسیا را باز کرد اما تماشاگران مایوس نشدند. این همان چیزی است که می‌خواهم. دوست دارم هواداران مستایا را برای حریف تبدیل به جهنم کنند.

30 هزار تماشاگر شاهد اولین تمرین والنسیا تحت هدایت نویل بودند. سرمربی تیم در این ارتباط گفت: باورکردنی نبود. زمانی که به داخل زمین آمدم، با دیدن جمعیت شگفت زده شدم. خیلی خوب بود. باید تماشاگران را به اولین جلسه تمرینی دعوت کرد. آن تمرین به خوبی پیش رفت.

نویل درباره وضعیت خود و تیم گفت: من استرسی ندارم. نمی دانم این مساله خوب است یا بد. زمانی که در تیم ملی انگلیس بودم همین احساس را داشتم. ما دور هم جمع می شویم و همه چیز را بررسی می‌کنیم. معتقدم باید به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم. من اینجا نیستم تا انتظارات را پایین بیاورم. شروع خوبی داشتیم. برابر بارسلونا متوقف شدیم و اکنون در لیگ قهرمانان برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

نویل درباره نحوه یادگیری زبان اسپانیایی اظهار کرد: من به لطف برادرم فیل، و آنالیزور تیم و برخی از بازیکنان می‌توانم ارتباط برقرار کنم. باید جملات مهم را یاد بگیرم. راه درازی در یادگیری این زبان در پیش دارم. می‌دانم که سخت خواهد بود. فوتبال زبان خاص خودش را دارد. ویدئو و تمرینات نیز هستند و همه چیز به صحبت کردن نیست. پیش از تمرینات ویدئو نشان می دهیم چون فوتبال زبان خودش را دارد.

او درباره بی‌انگیزگی زنیت و لیون به خاطر صعود و حذف از این مسابقات گفت: فکر نمی‌کنم هر دو تیم خطرناک ظاهر شوند. من تمرکزم روی بازی با لیون است. اگر به دیگر بازی گروه فکرکنم کنترلم را از دست خواهم داد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گری نویل