فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



استانداری مازندران همكاری برای ساخت سریال پایتخت 5 را تكذیب كرد


مهدی رازجویان دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : بنده ، احدی از دست اندركاران تهیه و ساخت این سریال را ندیده ام ، با كسی در این باره مذاكره نداشته ام و به كسی هم قول همكاری برای ساخت فیلم یا سریالی ندادم .
بعضی از رسانه های محلی و به دنبال آن رسانه های كشوری طی دو روز گذشته به نقل از ' علیرضا خمسه ' بازیگر نقش ' بابا پنجعلی ' در سریال تلویزیونی پایتخت مدعی شدند كه بخش پنجم این سریال با كمك استانداری مازندران ساخته می شود.
این ادعا كه برای نخستین بار همزمان با هفتمین جشنواره ملی بهارنارنج كه خمسه یكی از هنرمندان شركت كننده در آن بود در فضای مجازی منتشر شد و سپس در رسانه های رسمی بازتاب یافت .
این رسانه ها اوایل هفته جاری از قول علیرضا خمسه نوشتند كه معاون سرمایه گذاری استاندار مازندران برای ساخت فصل پنجم سریال پایتخت وعده كمك و همكاری داده است.
با توجه به این كه محدوده مكانی (لوكیشن) این سریال كه تاكنون چهار فصل آن ساخته و در تعطیلات نوروزی سال های گذشته پخش شد ، مازندران بوده است ، برخی از دوستداران فیلم و سریال پیگیر ساخت فصل های بعدی آن هستند.
فصل های ساخته و پخش شده این سریال به خاطر استفاده طنزآمیز از زبان مازندرانی و گویش های محلی مناطق مختلف این استان تاكنون در محافل مردمی و هنری و بویژه رسانه های محلی مخالفت هایی را به دنبال داشته است .
6982/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ساخت موسیقی سریال پایتخت