سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسخ مثبت «فؤاد معصوم» به دعوت «حسن روحانی» برای سفر به تهران


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فؤاد معصوم» رئیس‌جمهور عراق که امروز میزبان «حسن دانایی‌فر» سفیر ایران در بغداد بود، اعلام کرد که به دعوت «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران برای شرکت در سومین نشست سران کشورهای صادرکننده گاز پاسخ مثبت می‌دهد.

دفتر ریاست‌جمهوری عراق با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دست «الفرات‌نیوز» رسیده، اعلام کرد که در این دیدار درباره اهمیت روابط دو کشور همسایه و ضرورت تقویت آن در زمینه‌های مختلف تاکید شد.

سفیر ایران در این دیدار، از طرف رئیس‌جمهور ایران، معصوم را برای شرکت در سومین نشست کشورهای صادر کننده گاز که اواخر ماه جاری میلادی در تهران برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

معاون بین‌الملل وزیر نفت ایران دیروز، از برگزاری سومین نشست سران کشورهای عضو مجمع صادرکنندگان گاز GECF در ۲ آذرماه در تهران خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات رسیده، سران کشورهای عضو در سطح خوبی در این نشست شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/غ

 


ویدیو مرتبط :
غائله کوی دانشگاه 78 و نقش مثبت حسن روحانی